O Sasha Selipanov, ο αρχισχεδιαστής της Koenigsegg ανέβασε στον λογαριασμό της εταιρίας του, Raw Design House, μια σειρά φωτογραφιών που δείχνουν την εξέλιξη της σχεδίασης της Gemera, προτού καταλήξουν στον τελικό σχεδιασμό.

1

Όπως αναφέρει ο Selipanov ξεκίνησε να σχεδιάζει το νέο megacar της σουηδικής εταιρίας βασιζόμενος σε ένα πρωτότυπο του Koenigsegg CC που δημιουργήθηκε το 1994, υιοθετώντας μάλιστα κάποιες γραμμές του CC στη Gemera.

2Διάβασε επίσης

Επίσημο: Koenigsegg Gemera, τετραθέσιο, 2,0-λιτρο, 3κύλινδρο υβριδικό με 1.700 άλογα

Το Gemera μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενήλικες επιβάτες και τις αποσκευές τους, με την πρόσβαση στο εσωτερικό να γίνεται μέσω δύο τεράστιων διεδρικών θυρών. Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου αγγίζει τα 3 μέτρα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι υπάρχει αρκετός χώρος μέσα για την άνεση των επιβατών.

3

Εκεί, όμως, που μένεις με το στόμα ανοιχτό, είναι με το κινητήριο σύνολο. Πιο συγκεκριμένα, πίσω από τους επιβάτες και κάτω από το καπό βρίσκεται ένα νέο plug-in υβριδικό σύνολο, συνολικής απόδοσης 1.700 ίππων και 3.500 Nm ροπής. Ο twin-turbo 2,0-λιτρος, τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, και φέρει την Freevalve τεχνολογία.