Η ιστορία μας ξεκινά από την δεκαετία του 1960 στις ΗΠΑ, όταν το 1965 ο πατέρας του Lynn Pfenning, ο Marvin Pfenning, είχε αγοράσει ένα Beetle, αλλά ο Σκαραβαίος καταστράφηκε μετά από ατύχημα που είχε με μια… αγελάδα. Ο πατέρας του Lynn, το 1967 αντικατέστησε το κατεστραμμένο Beetle με ένα Volkswagen Type 3 fastback, το οποίο το αγόρασε τότε για 2.200 δολάρια (περίπου 17.000 δολάρια σήμερα), με τον Lynn να “δένεται” με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Μετά από 8 χρόνια που το αυτοκίνητο βρισκόταν στη κατοχή της οικογένειας του Pfenning, ο πατέρας του, πούλησε το αυτοκίνητο σε έναν αγρότη, ο οποίος στη συνέχεια το έδωσε στον έφηβο γιο του, ο οποίος έτυχε να είναι γνωστός του Lynn.

Τα χρόνια πέρασαν και το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε κυρίως για αγροτικές και κτηνοτροφικές δουλειές από τους νέους ιδιοκτήτες του, προτού αποθηκευτεί σε μια αποθήκη στη Βόρεια Ντακότα για σχεδόν δύο δεκαετίες. Ο Lynn Pfenning, παρότι έφυγε από την περιοχή που μεγάλωσε, δουλεύοντας για 20 χρόνια σε ένα εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων, πάντα ήθελε να αποκτήσει το Type 3 του πατέρα του.

Ο ίδιος κάθε μερικά χρόνια ρωτούσε τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου εάν το πουλά, αλλά η απάντηση που έπαιρνε ήταν συνέχεια αρνητική. Τα πράγματα όμως άλλαξαν το 2013 όταν ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να του το πουλήσει, αλλά το αυτοκίνητο βρισκόταν σε πολύ κακή κατάσταση. Υπήρχαν ζημιές στις πόρτες, η μάσκα ήταν κατεστραμμένη, με το αυτοκίνητο να γίνεται όλα αυτά τα χρόνια που βρισκόταν παρατημένο στην αποθήκη, η φωλιά πολλών ποντικών που κατέστρεψαν τις καλωδιώσεις και τις ταπετσαρίες, ενώ μια μικρή φωτιά στον κινητήρα είχε ως αποτέλεσμα να καταστραφεί μια από τις κυλινδροκεφαλές.

Ο Pfenning αποφάσισε να επισκευάσει πλήρως το αυτοκίνητο. Έτσι το πήρε στο σπίτι στου στη Μινεσότα και ξεκίνησε τις επισκευές. Χρειάστηκε περίπου 40.000 δολάρια και πάρα πολλές ώρες τα Σαββατοκύριακα για τρία χρόνια, προκειμένου να ολοκληρώσει τις εργασίες. Ο κινητήρας υπερκυβίστηκε από τα 1.600 κ.εκ στα 1.776 κ.εκ, με το αυτοκίνητο να βάφεται στο Candy Brandywine χρώμα και να αποκτά νέο εσωτερικό.

Οι εργασίες επισκευής ολοκληρώθηκαν τον Ιούλιο του 2018 και από τότε, το αυτοκίνητο έχει συμμετάσχει σε διάφορες εκδηλώσεις και διαγωνισμούς vintage αυτοκινήτων, όπου κατάφερε να κερδίσει πολλά βραβεία.