Η Karma Automotive έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες της νέας της E-Flex πλατφόρμας που ετοίμασε, πάνω στην οποία θα κατασκευάσει μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων, αυτόνομων οχημάτων παράδοσης, παραδοσιακών μοντέλων, ακόμη και supercars υψηλών επιδόσεων, όπως η έκδοση παραγωγής του SC2 concept.

Σύμφωνα με την εταιρία πάνω στη συγκεκριμένη πλατφόρμα βασίζεται το νέο Revero GT, με την πλατφόρμα να υποστηρίζει 22 διαφορετικές διαμορφώσεις μπαταριών και κινητήρων (εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρων και υβριδικών συνόλων).

To SC2 concept εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν 1.100 άλογα, ενώ είναι ικανοί να παράγουν έως και 14.000 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) τα κάνει σε 1,9 δευτερόλεπτα, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 563 χλμ ανά φόρτιση. Η μπαταρία του είναι σε σχήμα Ι, έχει χωρητικότητα 120 kWh και βρίσκεται μέσα στο κεντρικό τούνελ.

Παράλληλα η εταιρία παρουσίασε και έναν νέο μετατροπέα πυριτίου καρβιδίου, που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 400V και 800V και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα οχήματα όπως αυτοκίνητα, τρένα, γεωργικά μηχανήματα αλλά και σε βιομηχανικές εφαρμογές.