H Hyundai μας έχει δείξει τα τελευταία 8 χρόνια χρόνια διάφορα κεντρομήχανα concepts, με τελευταίο να είναι το RM19 Concept, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο. Όλο το project ξεκίνησε το 2012, και πριν το παραπάνω είχαν προηγηθεί τα RM14 concept, RM15 concept, και RM16 Concept, με την την τρίτη γενιά του πρωτότυπου να φορά έναν 2,0-λιτρο T-GDI turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων στις 6.000 σ.α.λ και 383 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.

Η ιδέα να βγει στην αγορά η έκδοση δρόμου φαίνεται να έχει ωριμάσει, καθώς σε συνέντευξη του -τον Φεβρουάριο του 2019- ο Gyoo-Heon Choi, αντιπρόεδρος της Hyundai και επικεφαλής του τμήματος αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων και motorsport, είχε δηλώσει ότι το τμήμα N της Hyundai ετοιμάζει το πρώτο του μοντέλο που θα είναι τετρακίνητο και θα διαθέτει έναν υβριδικό κινητήρα.

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και παλιότερη δήλωση του επικεφαλής του N τμήματος, Albert Biermann, που έχει δηλώσει ότι στην κορεάτικη εταιρία έχει αρκετή ελευθερία να εξελίξει τα προϊόντα που θέλει και το μοντέλο θα μπορούσε να έχει ως αντίπαλο την Porsche Cayman.

Πριν λίγες ημέρες πιάστηκε στη Νότια Κορέα ένα πρωτότυπο να βρίσκεται στην πλατφόρμα ενός γερανού μεταφοράς. Το πρωτότυπο έχει την εμφάνιση του Hyundai Veloster N, αλλά είναι εντελώς διαφορετικό από το RM19, ενώ και η έκδοση παραγωγής δεν θα έχει καμία σχέση με την εμφάνιση του Veloster.

Παρόλα αυτά, φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου, τόσο από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά, όσο και από τους αεραγωγούς στο πίσω μέρος για την απαγωγή θερμότητας.

Συνεχίζοντας, το πρωτότυπο φέρει την κωδική ονομασία MR23T, κάτι που εύκολα αποκωδικοποιείται ως “mid-rear 2.3-liter Turbo, δηλαδή υποδηλώνει την διάταξη του κινητήρα/μετάδοσης (κεντρομήχανο/πισωκίνητο), την χωρητικότητα του κινητήρα (2,3-λίτρων) και την ύπαρξη turbo.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λέγεται ότι αποδίδει 312 άλογα, ενώ υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας, απόδοσης 80 ίππων, που σημαίνει ότι η συνολική απόδοση είναι κοντά στα 390 άλογα.