Τέλη Φεβρουαρίου η Polestar παρουσίασε το Precept Concept, το οποίο είχε σκοπό να το έχει στο περίπτερο της στην έκθεση της Γενεύης. Κάτι τέτοιο δεν έγινε, γιατί αυτή ακυρώθηκε, και σήμερα ο Maximilian Missoni, επικεφαλής σχεδιασμού της Polestar, μας αναλύει κάθε λεπτομέρεια αυτού, ενώ μας αναφέρει ότι το ηλεκτρικό, τετράθυρο grand tourer, μας δείχνει την σχεδιαστική ταυτότητα των μελλοντικών μοντέλων της εταιρίας.

Ένα εξ’αυτών των μοντέλων θα είναι το Polestar 3, το οποίο ξέρουμε ότι δεν θα είναι sedan (Polestar 2) ή coupe (Polestar 1), με τον Missoni να τονίζει:

Το Precept είναι ένα μανιφέστο που δεν υπάρχει μόνο για να δείξει τη νέα γλώσσα σχεδιασμού της μάρκας, αλλά και για να εισαγάγει το Polestar 3. Αυτό δεν θα έχει το αμάξωμα του Precept, το Polestar 3 θα είναι ένα αεροδυναμικό SUV. Αλλά είναι σαφώς η ιδέα να προετοιμάσουμε τους ανθρώπους για το επόμενο βήμα, το οποίο είναι το 3.

Το Precept αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την Polestar ως αυτόνομη εταιρία, καθώς αντικατοπτρίζει τις αξίες της εταιρίας ως καθαρό, προοδευτικό και δυνατών επιδόσεων μοντέλο, ενώ ταυτόχρονα τονίζει τα σχέδια της σουηδικής εταιρείας για χρήση βιώσιμων υλικών και προηγμένης ψηφιακής τεχνολογίας, με τον Missoni να προσθέτει:

Υπάρχουν πολλά πράγματα που θα δείτε στα μελλοντικά μοντέλα και αυτό έχει να κάνει και με το εσωτερικό. Νομίζω ότι στο εσωτερικό το πιο σημαντικό είναι ότι παίρνουμε τη συνεργασία με τη Google -η Google είναι ο συνεργάτης για το σύστημα ψυχαγωγίας και φωνητικής αναγνώρισης- και την πάμε στο επόμενο επίπεδο.

Σχεδιαστικά, ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός και το γεμάτο ανάγλυφες επιφάνειες σώμα του Polestar Precept το κάνουν να έχει επιβλητική αλλά ταυτόχρονα διακριτική παρουσία. Οι αναλογίες του οχήματος καθορίζουν την στάση του στον δρόμο, ενώ η εταιρία έχει εστιάσει στην αεροδυναμική απόδοση. Το μεταξόνιο του αγγίζει τα 3,1 μέτρα (+150 χλστ. μεγαλύτερο από το Model S), έτσι ώστε να φιλοξενήσει στο πάτωμα του αυτοκινήτου ένα μεγάλο πακέτο μπαταριών και ταυτόχρονα να δίνει στο τετράθυρο grand tourer μια πολύ χαμηλή και κομψή σιλουέτα, με έμφαση τον “αέρα” για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

Τα εμπρός LED φωτιστικά σώματα, τύπου “Thor’s Hammer” έχουν εξελιχθεί και πλέον αποτελούνται από ξεχωριστά στοιχεία, και προβάλλουν μια δυναμική, πιο ρομποτική ερμηνεία. Οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί με κάμερες, ενώ στη θέση του κεντρικού καθρέφτη στο εσωτερικό του οχήματος υπάρχει μια οθόνη, που προβάλλει το πίσω μέρος μέσω μιας ευρυγώνιας κάμερας. Τα ανακυκλώσιμα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό, μειώνουν το βάρος του πάνελ κατά 50%, αλλά και την χρήση πλαστικών κατά 80%.

Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει η -κάθετα τοποθετημένη- οθόνη, 15 ιντσών, του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα Android Automotive. Ενσωματώσει εφαρμογές όπως Google Αssistant, Google Play Store, Google Maps και άλλες υπηρεσίες της Google, ενώ υποστηρίζει over-the-air ενημερώσεις για το λογισμικό και το λειτουργικό σύστημα, ενώ παρέχει υψηλά επίπεδα εξατομίκευσης. H παραπάνω οθόνη, συμπληρώνεται από μια ακόμα 12,5 ιντσών, του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Η συνεργασία της Polestar με την Google ενισχύει περαιτέρω τον τρόπο με τον οποίο ο οδηγός και οι επιβάτες ενός μοντέλου της Σουηδικής εταιρίας επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν με αυτό.