Αν κάνει δεν λείπει από το Honda Civic Type R (FK8) αυτό είναι η προσωπικότητα και η δύναμη. Παρόλα αυτά, η αμερικάνικη Hondata ετοίμασε ένα πακέτο αναβάθμισης του 2,0-λιτρου VTEC turbo κινητήρα, στον οποίο τοποθετεί νέα μπεκ, νέα αντλία καυσίμου, νέα αντλία άμεσου ψεκασμού και σωληνάκια, με σκοπό την υψηλότερη ροή καυσίμου στον κινητήρα. Αυτά, σε συνεργασία με τον FlashPro εγκέφαλο της Hondata, ο οποίος διαθέτει αρκετά προγράμματα, αυξάνει την ιπποδύναμη του συνόλου ανάλογα τις επιθυμίες του πελάτη.

Η Hondata προορίζει το πακέτο της για το Type R προς τους ιδιοκτήτες που πιθανότατα θα τροποποιήσουν περαιτέρω τα αυτοκίνητά τους, και έτσι το βασικό set-up διαθέτει έναν αναβαθμισμένο intercooler και καταλυτικό μετατροπέα υψηλής ροής. Έτσι, με χρήση απλής βενζίνης 95 οκτανίων το αυτοκίνητο αποδίδει 375 άλογα και 575 Nm ροπής, όταν από το εργοστάσιο αποδίδει 320 άλογα και 400 Nm.

Με χρήση βενζίνης 95 οκτανίων και 46% αιθανόλης, ο κινητήρας αποδίδει 415 άλογα 607 Nm ροπής, ενώ με την τοποθέτηση ενός νέου turbo από την Full-Race, νέο καταλύτη και χρήση βενζίνης 95 οκτανίων και 40% αιθανόλης, ο κινητήρας αποδίδει 477 άλογα και 594 Nm ροπής. Τέλος, για όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν καθαρή αγωνιστική βενζίνη, η Hondata προσφέρει ένα custom πρόγραμμα, κάνοντας τον κινητήρα να αποδίδει 550 άλογα και 654 Nm ροπής.