H Peugeot παρουσίασε πριν ακριβώς 7 χρόνια το 308, το οποίο ήταν η απαρχή της μεταμόρφωση της γκάμας της γαλλικής εταιρίας, αλλάζοντας άρδην την εικόνα της. Και αυτό γιατί ακολούθησε το επιτυχημένο 3008, μαζί με τα 5008, 208 και 3008.

Η σημερινή γενιά του μοντέλου είναι στη δύση της εμπορικής του πορείας, με την Peugeot να ετοιμάζει το νέο μοντέλο και να το παρουσιάζει κάποια στιγμή μέσα στο 2021. Αυτό θα βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της EMP2 πλατφόρμας της PSA, η οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Παρά τους αυστηρούς κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές ρύπων, οι οποίοι ήταν η αιτία να καταργηθούν τα 308 GT και 308 GTi της σημερινής γενιάς, το νέο 308 είναι πιθανό να έχει στην κορυφή της γκάμας του μια έκδοση επιδόσεων, η οποία θα ονομαστεί 308 PSE.

Αυτήν την ονομασία την είδαμε για πρώτη φορά στο 508 PSE, το οποίο υποδηλώνει τα νέα μοντέλα επιδόσεων της μάρκας, υπό την “σκεπή” του sub-brand Peugeot Sport Engineered. Εάν το 508 PSE έχει επιτυχημένη πορεία, ο CEO της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι η “φόρμουλα” PSE θα μπορούσε να εφαρμοστεί στο 3008 και σε άλλα αυτοκίνητα, όπως το 308.

Σύμφωνα με τον Imparato, η επιτυχία δεν θα κριθεί από τις πωλήσεις, αλλά από τη φήμη και την αναγνώριση των μοντέλων PSE. Έτσι, το PSE project έχει να κάνει με το μετασχηματισμό της εικόνας και της αντίληψης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, γιατί η γαλλική εταιρία βλέπει μια μεγάλη ευκαιρία για μια σειρά sport ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Μηχανικά, το 308 PSE αναμένεται να συνδυάζει έναν 1.600άρη turbo κινητήρα, που θα κινεί τους τροχούς του εμπρός άξονα, και έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με την συνολική απόδοση να αγγίζει τα 300 άλογα.