Ο Ross Brawn παραχώρησε νέα συνέντευξη στην οποία μίλησε για τη μείωση του budget cap. Συγκεκριμένα είπε πως βρίσκονται πολύ κοντά σε συμφωνία μείωσης του πλαφόν από τα 175 εκατ. δολάρια στα 145 εκατ. δολάρια για το 2021, το όριο δηλαδή που έχει θέσει η Ferrari, η οποία έχει ξεκαθαρίσει πως δεν είναι πρόθυμη να μειωθεί το budget cap κάτω από τα 145 εκατ. δολάρια ετησίως.

Στόχος του πλαφόν είναι να μειωθεί το χάσμα μεταξύ των ομάδων και παρότι υπήρχαν ομάδες που πίεζαν να μειωθεί κάτω από τα 100 εκατ. δολάρια ετησίως, προκειμένου το άθλημα να γίνει βιώσιμο γι’αυτές, τελικά φαίνεται πως επήλθε συμφωνία για 145 εκατ. δολάρια. Το 2022 το πλαφόν μειώνεται στα 140 εκατ. δολάρια, ενώ για τις σεζόν 2023, 2024 και 2025 στα 135 εκατ. δολάρια. Ωστόσο για την σεζόν του 2025 θα μπορεί να γίνει “διόρθωση” για να ληφθεί υπόψη ο πληθωρισμός.

Στο budget cap δεν συμπεριλαμβάνονται οι αμοιβές των οδηγών, οι αμοιβές των κορυφαίων 3 στελεχών της ομάδας, το κόστος των δράσεων του τμήματος marketing, καθώς και το κόστος φιλοξενίας που προσφέρουν στα paddocks οι ομάδες. Αυτό σημαίνει πως το πραγματικό κόστος μιας ομάδας μπορεί να ξεπεράσει τα 250 εκατ. δολάρια ετησίως. Τα 145 εκατ. δολάρια έχουν οριστεί για 21 αγώνες, ενώ με κάθε προσθήκη ενός αγώνα, το όριο αυξάνεται κατά 1 εκατ. δολάρια.

Προκειμένου η Formula 1 να διασφαλίσει ότι δεν θα ξεπεραστεί αυτό το ανώτατο όριο στο προϋπολογισμό, οι λογιστές των ομάδων θα καταθέτουν τους προϋπολογισμούς στην FIA η οποία θα πρέπει να τους εγκρίνει. Ομάδα που που πιαστεί να παραβιάζει τους κανόνες θα τιμωρείται με μεγάλο χρηματικό πρόστιμο, ενώ ο αρχηγός της ομάδας θα χάνει την άδεια του από την FIA και δεν θα μπορεί να εργαστεί σε κανένα πρωτάθλημα που διοργανώνει η FIA. Ο Ross Brawn είπε μάλιστα πως η δόλια παραβίαση τους μπορεί να κοστίσει σε μια ομάδα ακόμη και τον τίτλο που κατέκτησε.