Η Mazda έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη του CX-50, το οποίο ενδεχομένως να αντικαταστήσει το CX-5. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στη νέα πισωκίνητη Large Architecture πλατφόρμα που ετοιμάζει η εταιρία, ενώ θα εξοπλίζεται και με τους εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες, έναν βενζίνης (Skyactiv-X) και έναν πετρελαίου (Skyactiv-D).

Οι φήμες θέλουν τον νέο Skyactiv-X εξακύλινδο κινητήρα να έχει χωρητικότητα 3.000 κ.εκ, να διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και να προσφέρεται σε αρκετές εκδόσεις ιπποδύναμης από 285 έως 350 άλογα.

Το νέο CX-50 αναμένεται να παρουσιαστεί το 2020 και θα προσφέρεται και ως τετρακίνητο, ενώ εκτός από τους νέους εξακύλινδρους κινητήρες θα συναντάμε τον ήπιο υβριδικό SkyActiv-G 2,5-λίτρων απόδοσης 190 ίππων με 270 Nm ροπής, τον SkyActiv-D 2,2-λίτρων απόδοσης 190 ίππων με 450 Nm ροπής, τον SkyActiv-G 2.5T απόδοσης 230 ίππων με 420 Nm ροπής και τον SkyActiv-D 3,3-λίτρων απόδοσης 285 ίππων με 600 Nm ροπής.