Στην έκθεση της Γενεύης του 2016 η Bugatti παρουσίασε τη Chiron και έκτοτε μας έχει δείξει τη Chiron Sport, την Divo, την Chiron Super Sport 300+, την Centodieci, και πιο πρόσφατα την Chiron Pur Sport. Η τελευταία είχε προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο της στην φετινή έκδοση της Γενεύης, κάτι το οποίο δεν έγινε εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

Παρουσιάστηκε, όμως, στις αρχές του περασμένου Μαρτίου, με την γαλλική εταιρία να μας αναφέρει ότι με την συγκεκριμένη έκδοση επικεντρώνεται στην απόλυτη ευχαρίστηση του οδηγού στην πίστα. Για το λόγο αυτό, η Bugatti πήγε στις αρχές Μαΐου με δύο πρωτότυπα της Pur Sport στην εκπληκτική πίστα του Bilster Berg, στην Γερμανία.

1

Εκεί, μια ομάδα από οκτώ μηχανικούς της εταιρίας “έγραψαν” πολλά χιλιόμετρα δοκιμών στις τρεις ημέρες που είχαν διαθέσιμη την πίστα, η οποία έχει μήκος 4,2 χλμ, και αποτελείται από εννιά δεξιές στροφές και 10 αριστερές. Από πολλούς θεωρείται μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της Ευρώπης, με την μεγαλύτερη υψομετρική διαφορά να είναι στα 70 μέτρα.

Για να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις της χρήσης σε πίστα, η Chiron Pur Sport φέρει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο και αλλαγές στο στήσιμο της, καθώς η εταιρία ήθελε να κάνει την έκδοση πιο ευχάριστη και πιο άμεση σε διαδρομές γεμάτες στροφές.

2

Η Bugatti προσανατολίζοντας την Pur Sport στην ευελιξία και την “αισθητή απόδοση” στις στροφές έκανε πιο κοντές κατά 18% τις σχέσεις του κιβωτίου, θυσιάζοντας την τελική ταχύτητα επιδιώκοντας ελαστικότητα και άμεση επιτάχυνση.

Ακόμα, ο W16 quad-turbo κινητήρας 8,0-λίτρων αποδίδει 1.500 άλογα και στροφάρει 200 σ.α.λ πιο ψηλά, φτάνοντας πλέον έως τις 6.900 σ.α.λ. Οι νέες ρυθμίσεις του κιβωτίου βελτιώνουν κατά 40% της ελαστικότητα του μοντέλου σε σύγκριση με την Chiron, με την Chiron Pur Sport να φορά ειδικά Bugatti Sport Cup 2 R ελαστικά της Michelin, διαστάσεων 285/30 μπροστά και 355/25 πίσω, με τις ζάντες να έχουν διάσταση 20″ μπροστά και 21″ πίσω.

3

Παρόλο που η Bugatti θυσίασε την τελική ταχύτητα της Pur Sport, αυτή είναι ακόμα πιο γρήγορη από την κανονική Chiron στα 0-100, 0-200 και 0-300 χλμ/ώρα. Ακόμα, η γαλλική εταιρία έκανε το μοντέλο να ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από την Chiron, χάρη στις νέες ελαφρύτερες ζάντες, στην αφαίρεση της πίσω υδραυλικής αεροτομής, στα πλαίσια από τιτάνιο για τις βάσεις από τα τακάκια των φρένων, αλλά και από τους ελαφρύτερους δίσκους των φρένων.

4

Τέλος, τα μπροστά ελατήρια της ανάρτησης είναι κατά 65% πιο σκληρά, ενώ τα πίσω είναι κατά 33% πιο σκληρά. Οι ζάντες είναι νέες, κατασκευασμένες από μαγνήσιο, έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό που συμβάλουν στη παραγωγή κάθετης αεροδυναμικής πίεσης, ζυγίζουν 16 κιλά λιγότερο και βοηθούν στην ψύξη των φρένων.

Μόλις 60 Chiron Pur Sport θα κατασκευάσει η Bugatti με το κόστος της κάθε μιας να ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ, χωρίς φόρους, ΦΠΑ κτλ της κάθε χώρας.