Δεν είναι η πρώτη φορά που η Bugatti ασχολείται με την τρισδιάστατη εκτύπωση μετάλλου, καθώς στα τέλη του 2018 είδες τη γαλλική εταιρία να πραγματοποιεί εντατικές δοκιμές στις 8πιστονες 3D-Printed δαγκάνες τιτανίου που τοποθετεί στη Chiron.

1

Σήμερα μαθαίνουμε ότι οι απολήξεις των Chiron Pur Sport και Chiron Super Sport 300+ είναι κατασκευασμένες με την ίδια μέθοδο και το ίδιο υλικό, ήτοι 3D εκτυπωμένες τιτανίου. Στην πραγματικότητα, η Bugatti είναι η μόνη εταιρεία στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας που εκτυπώνει τρισδιάστατα μέρη από τιτάνιο, με προφανή πλεονεκτήματα.

2

Στην Chiron Pur Sport, το μήκους 220 χιλιοστών, πλάτους 480 χιλιοστών και ύψους 130 χιλιοστών πίσω τμήμα ζυγίζει μόλις 1,85 κιλά, μαζί με το κάλυμμα και το βραχίονα. Αυτό είναι περίπου 1,2 κιλά ελαφρύτερο από το κάλυμμα της “κανονικής” Chiron.

3

Για την κατασκευή του, χρειάζονται τέσσερα λέιζερ των 400 Watt να εκτυπώνουν ταυτόχρονα το τιτάνιο με την υψηλότερη δυνατή ακρίβεια, καθώς στο πιο λεπτό σημείο, το πάχος του τοιχώματος είναι μόλις 0,4 χλστ. Η διαδικασία εκτύπωσης 3D αποτελείται από περίπου 4.200 στρώματα μεταλλικής σκόνης “στοιβαγμένα” μεταξύ τους και σφιχτά στερεωμένα.

4

Η Bugatti ξεκίνησε να αναπτύσσει εξαρτήματα που χρησιμοποιούν εκτύπωση 3D το 2018, στην Chiron Sport και την Divo. Το 2019, η La Voiture Noire και η Centodieci έκαναν επίσης χρήση 3D εκτυπωμένων εξαρτημάτων, ενώ στην Chiron Sport το 3D εκτυπωμένο κάλυμμα της εξάτμισης είναι κατασκευασμένο από Inconel 718, ένα σκληρό και ελαφρύ κράμα νικελίου-χρωμίου, ανθεκτικό στη θερμότητα.