H μητρική εταιρεία της MG, η Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), ανακοίνωσε το στρατηγικό εταιρικό πλάνο “Mission 100” για την βρετανική εταιρία, το οποίο αναφέρει ότι η MG θα έχει παρουσία σε 100 αγορές παγκοσμίως, ώστε να πουλά ετησίως 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα μέχρι το 2024.

Η επιλογή του συγκεκριμένο έτους δεν είναι τυχαία, καθώς τότε η MG θα γιορτάσει τότε τα 100 της χρόνια. Η νέα στρατηγική της MG θα δώσει έμφαση στις διεθνής αγορές, με το ηλεκτρικό roadster – αντίπαλο του MX-5 – που παρουσίασε ως πρωτότυπο πριν λίγες ημέρες, να είναι ένα από τα πρώτα νέα μοντέλα της.

Ο αντιπρόεδρος της SAIC, Yang Xiaodong, δήλωσε σχετικά:

Το οργανώνουμε αυτό εδώ και κάποιο καιρό. Αισθανόμαστε τώρα ότι η εταιρεία έχει την απαραίτητη ωριμότητα και οι συνθήκες είναι σωστές.

Ο Xiaodong, ο οποίος επιβλέπει τις δραστηριότητες επιβατικών αυτοκινήτων της SAIC, είπε ότι βλέπει τη MG ως μια διεθνή μάρκα που ελέγχεται από τους Κινέζους, αλλά λειτουργεί παγκοσμίως, με τα προϊόντα της και τα επιχειρηματικά σχέδια να έχουν ήδη μελετηθεί λεπτομερώς.

Για να φτάσει το παραπάνω νούμερο, όμως, η MG έχει δύσκολο δρόμο, καθώς το 2019 πούλησε 298.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, με τα 139.000 εξ’αυτών εκτός Κίνας. Σύμφωνα με τη SAIC, το νούμερο αυτό την κατατάσσει στην πρώτη θέση στις εξαγωγές μιας μάρκας αυτοκινήτων στον κινεζικό όμιλο.