Στις 28 του μηνός, στα πλαίσια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του οικονομικού έτους που έληξε στις 31 Μαρτίου (Απρίλιος 2019-Μάρτιος 2020), η Nissan θα κάνει γνωστό και το σχέδιο αναδιάρθρωσης της.

Πριν λίγες ημέρες διέρρευσε ότι η Nissan θα προχωρήσει σε περικοπές 300 δισ. γιεν (2,5 δισ. ευρώ) ετησίως, καταργώντας την Datsun, καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πλήττεται από την πτώση των πωλήσεων, η οποία επιβαρύνει την ήδη χαμηλή κερδοφορία της.

Οι πληροφορίες για το σχέδιο αναδιάρθρωσης συνεχίζουν να διαρρέουν και σήμερα μαθαίνουμε ότι η Nissan θέλει το 1/3 των παγκόσμιων πωλήσεων της να προέρχονται από την Αμερικάνικη αγορά, και το άλλο 1/3 από την αντίστοιχη της Κίνας.

Το τελευταίο κομμάτι της πίτας των πωλήσεων της Nissan, που σήμερα αντιπροσωπεύει περίπου το 45%, θέλει να προέρχεται από τις αναδυόμενες αγορές και την Ιαπωνία. Επίσης, μέρος του τελευταίου αυτού κομματιού θα περιλαμβάνει τη Βραζιλία και τη Ρωσία, καθώς και την ευρωπαϊκή ήπειρο.

Ένα σημαντικό μέρος του σχεδίου της Nissan είναι να συνεργαστεί καλύτερα στα πλαίσια της συμμαχίας, καλώντας τη Mitsubishi και τη Renault να έχουν πιο στενή σχέση μεταξύ τους για να μειώσουν τον ανταγωνισμό. Με τη Nissan να επικεντρώνεται στην Κίνα, στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία, η Renault θα επικεντρωθεί στην Ευρώπη, ενώ η Mitsubishi θα καλύψει άλλες ασιατικές αγορές όπου ήδη έχει ισχυρή παρουσία. Η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξήσει το ποσοστό χρησιμοποίησης των εγκαταστάσεων της εταιρείας.

Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα δούμε κάποιες γραμμές συναρμολόγησης της Nissan να κλείνουν. Η εταιρεία σκέφτεται να κλείσει το εργοστάσιό της στη Βαρκελώνη στην Ισπανία, ενώ η Renault θα μεταφέρει την παραγωγή των Kadjar και Captur στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland της Αγγλίας.