Στις 28 του μηνός η Nissan θα ανακοινώσει το σχέδιο αναδιάρθρωσης της, στο οποίο θα προχωρήσει σε περικοπές 300 δισ. γιεν (2,5 δισ. ευρώ) ετησίως. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πλήττεται από την πτώση των πωλήσεων, η οποία επιβαρύνει την ήδη χαμηλή κερδοφορία της.

Μετά από μια τριετή περίοδο πτώσης των κερδών, η προσπάθειά της Nissan περιλαμβάνει την μείωση του κόστους λειτουργίας της εταιρείας και την αύξηση του μεριδίου της στη παγκόσμια αγορά. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να μειώσει το κόστος σε τομείς που περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ και την έρευνα.

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται για μια μεγάλη οικονομική απώλεια, λόγω της πανδημίας, αλλά οι πωλήσεις και τα κέρδη της Nissan μειώθηκαν και πριν από την πανδημία. Η εταιρεία υιοθετεί τώρα μέρος του προγράμματος που είχε εκπονήσει ο πρώην επικεφαλής της μάρκας Carlos Ghosn.

Η σταδιακή κατάργηση της Datsun, η οποία δραστηριοποιείται στης αγορές της Ασίας και της Ρωσίας, αλλά και το κλείσιμο μιας επιπλέον γραμμής παραγωγής οχημάτων, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 13, είναι μεταξύ των μέτρων που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης της εταιρίας.

Το αναλυτικό σχέδιο ανάκαμψης της Nissan περιλαμβάνει απολύσεις, κλείσιμο δύο εργοστασίων της, μείωση του 10% της γκάμας των μοντέλων της, αλλά και μείωση του εξοπλισμού και των εκδόσεων των μοντέλων της. Οι περισσότερες περικοπές θέσεων εργασίας θα γίνουν στα κεντρικά γραφεία της Nissan σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ευρώπη, προσφέροντας προγράμματα εθελουσίας εξόδου σε υπαλλήλους της άνω των 52 ετών.

Η ιαπωνική εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει πως θα απολύσει 12.500 υπαλλήλους της παγκοσμίως, πουλά θυγατρική της για 1 δισ. δολάρια. Επίσης θα μειώσει τις μη ουσιώδεις δαπάνες, όπως τα περιττά ταξίδια, τα κίνητρα πωλήσεων και τις διαφημιστικές/προωθητικές εκδηλώσεις. Επίσης έχει ανακοινώσει πως η Infiniti αποχωρεί από την ευρωπαϊκή αγορά λόγω των ισχνών πωλήσεων.