H Bugatti είχε προγραμματιστεί να παρουσιάσει την Chiron Pur Sport στην φετινή έκδοση της Γενεύης, αλλά -όπως γνωρίζεις- η τελευταία δεν πραγματοποιήθηκε εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού. Αντ’αυτού, την είδαμε διαδικτυακά στις αρχές του περασμένου Μαρτίου.

1

Με τα μέτρα για την απαγόρευση της κυκλοφορίας στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες να έχουν αρχίσει να χαλαρώνουν, η γαλλική εταιρία θέλησε να πάει την Chiron Pur Sport στην Ελβετική πόλη, αλλά όχι με τον εύκολο τρόπο της μεταφοράς του αυτοκινήτου μέσω cargo φορτηγού.

Με αφετηρία το Παρίσι, η Bugatti ξεκίνησε ένα road trip και θα κάνει μερικές ακόμη στάσεις καθ ‘οδόν προς τη Γενεύη, συμπεριλαμβανομένου του Λονδίνου και του Αμβούργου, με τον CEO της Bugatti, Stephan Winkelmann, να δηλώνει:

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που παρουσιάζουμε επιτέλους τη νέα Chiron Pur Sport στους πελάτες μας. Πολλοί απογοητεύτηκαν με την ακύρωση της έκθεσης της Γενεύης. Ως το πιο ακραίο σπορ αυτοκίνητο στην οικογένεια της Chiron, η Pur Sport έχει ήδη κερδίσει πολλούς οπαδούς. Είναι ένα ασυμβίβαστο σπορ αυτοκίνητο, που δημιουργήθηκε για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και καλύτερη δυναμική συμπεριφορά στις στροφές. Αγνό και ακραίο.

Για να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις της χρήσης σε πίστα, η Chiron Pur Sport φέρει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο και αλλαγές στο στήσιμο της, καθώς η εταιρία ήθελε να κάνει την έκδοση πιο ευχάριστη και πιο άμεση σε διαδρομές γεμάτες στροφές.

2

Η Bugatti έχει κάνει κατά 18% πιο κοντές τις σχέσεις του κιβωτίου, θυσιάζοντας την τελική ταχύτητα, επιδιώκοντας ελαστικότητα και άμεση επιτάχυνση. Τέλος, ο W16 quad-turbo κινητήρας 8,0-λίτρων αποδίδει 1.500 άλογα και στροφάρει 200 σ.α.λ πιο ψηλά, φτάνοντας πλέον έως τις 6.900 σ.α.λ.

Οι νέες ρυθμίσεις του κιβωτίου βελτιώνουν κατά 40% της ελαστικότητα του μοντέλου σε σύγκριση με την Chiron, με την Chiron Pur Sport να φορά ειδικά Bugatti Sport Cup 2 R ελαστικά της Michelin, διαστάσεων 285/30 μπροστά και 355/25 πίσω, με τις ζάντες να έχουν διάσταση 20″ μπροστά και 21″ πίσω.