Επίσημο: Νέο Toyota Hilux

Σχετικά άρθρα

Η Toyota παρουσίασε σήμερα το νέο Hilux, το οποίο αποτελεί ένα εκτεταμένο facelift της τρέχουσας -δέκατης- γενιάς του ιαπωνικού pickup, που παρουσιάστηκε το 2015 και υπέστη το πρώτο facelift το 2017. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ανατολική Ευρώπη από τον Ιούλιο και στην Δυτική Ευρώπη από τον Οκτώβριο.

To νέο Hilux έχει αποκτήσει μια νέα τρισδιάστατη γρίλια και μαζί με τον νέο εμπρός προφυλακτήρα η παρουσία του στον δρόμο γίνεται πιο έντονη και δυνατή. Συνεχίζοντα, υπάρχουν επανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, με τις αλλαγές να ολοκληρώνονται με τις νέες ζάντες 17 και 18 ιντσών.

Στην παλέτα των χρωμάτων υπάρχουν τρεις νέες προσθήκες, το Emotional Red II, το Dark Blue και το Oxide Bronze, αυξάνοντας τις συνολικές επιλογές σε 11 εξωτερικά χρώματα.

Περνώντας στο εσωτερικό, στη κεντρική κονσόλα βλέπουμε τη νέα οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με διαγώνιο 8 ίντσες, η οποία υιοθετεί φυσικούς διακόπτες και κουμπιά, προσφέροντας βελτιωμένη λειτουργικότητα υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης, ενώ προσφέρει συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto.

Στο μακρύ κατάλογο του εξοπλισμού, συναντάμε keyless entry, push-button start, σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω και το ηχοσύστημα Premium της JBL, με 9 ηχεία, που διαθέτει έναν 8κάναλο ενισχυτή ισχύος 800W και τεχνολογίαCLARi-Fi.

Εκτός αυτών, η Toyota αναφέρει ότι το πακέτο ασφαλείας Safety Sense για το Hilux είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ έχει προσθέσει στοιχεία εξοπλισμού σε διάφορες εκδόσεις.

Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει η επιλογή μεταξύ δύο κινητήρων. Στη βάση συναντάμε τον 2,4-λίτρων D4-D (2GD-FTV) πετρελαιοκινητήρα, που πληροί τις προδιαγραφές μετρήσεων του WLTP και Euro 6.2 εκπομπών ρύπων. Αποδίδει 150 ίππους με 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με σύστημα start/stop, και εκπέμπει 171 γρ CO2 ανά χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου ανακοινώνεται στα 6,6 λίτρα/100 χλμ..

Εκτός αυτού, η Toyota προσθέτει έναν νέο 2,8-λίτρων diesel κινητήρα, απόδοσης 204 ίππων και 500 Nm ροπής, διαθέσιμη από τις μόλις 1.600 σ.α.λ. Με τον συγκεκριμένο, το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 10 δευτ. (2,8 δευτ. πιο γρήγορα από τον 2,4-λίτρων), ενώ η κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 7,8 λίτρα/100 χλμ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος στις εκδόσεις Extra Cab και Double Cab, με την επιλογή μεταξύ ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου ή ενός 6-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, και με το σύστημα τετρακίνησης.

Η Toyota αναφέρει ότι το ρελαντί του κινητήρα έχει πέσει από τις 850 σ.α.λ. στις 680 σ.α.λ., ώστε να αυξηθεί η πρόσφυση και να μειωθεί η κατανάλωση. Τέλος, αλλαγές υπάρχουν και στην ανάρτηση, όπου έχουν τοποθετηθεί νέα αμορτισέρ, με μεγαλύτερη διαδρομή, ενώ αλλαγμένα είναι και τα φύλλα σούστας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...