Tον Φεβρουάριο του 2011 η Mahindra & Mahindra, μια από παλαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ινδίας, αγόρασε το 70% των μετοχών της SsangYong, με τον Ινδικό όμιλο να αυξάνει στο 74,65% το ποσοστό συμμετοχής της στην Κορεάτικη εταιρία, τον Ιανουάριο του 2019.

Τον περασμένο Απρίλιο, το διοικητικό συμβούλιο της Mahindra αποφάσισε να σταματήσει την χρηματοδότηση στην κορεατική SsangYong, καθώς προσπαθεί -όπως και όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως- να εξοικονομήσει χρήματα σε μια προσπάθεια να ξεπεράσει την τρέχουσα κρίση, που προκάλεσε η πανδημία του νέου κορωνοϊού.

Και φτάνουμε στο σήμερα, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της Mahindra & Mahindra, Pawan Goenka, δήλωσε ότι θέλει να ξεφορτωθεί την κορεάτικη εταιρία από το χαρτοφυλάκιο της. Η συγκεκριμένη απόφαση είναι μέρος της ευρύτερης προσπάθειας αναδιάρθρωσης της Mahindra για τη μείωση του κόστους και την ιεράρχηση των κεφαλαιουχικών δαπανών εν μέσω της πανδημίας.

Η ινδική εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα καθαρές ζημιές ύψους 19,55 δισεκατομμυρίων ρουπιών (227,3 εκατομμύρια ευρώ), σε σύγκριση με κέρδη πριν από ένα χρόνο, με τον Goenka να τονίζει:

Η SsangYong χρειάζεται έναν νέο επενδυτή. Συνεργαζόμαστε με την εταιρεία για να δούμε αν μπορούμε να εξασφαλίσουμε επενδύσεις.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του αναπληρωτή διευθύνοντα συμβούλου της Mahindra, Anish Shah, που πρόσθεσε:

Εάν έρθει ένας νέος επενδυτής, αυτό αυτόματα θα κατεβάσει το μερίδιό μας, ή μπορεί ακόμη και να αγοράσει το μερίδιό μας. Η Mahindra θα επανεξετάσει όλες τις ζημιογόνες επιχειρήσεις της κατά τους επόμενους 12 μήνες.