Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Lotus είναι το hypercar Evija, αλλά ο Phil Popham, CEO της βρετανικής εταιρίας, σε πρόσφατη συνέντευξή του, άφησε να εννοηθεί πως το νέο σπορ μοντέλο που θα παρουσιάσει η Lotus το 2021 θα μπορούσε να είναι το τελευταίο μοντέλο της με κινητήρα εσωτερικής καύσης, κάτι που σημαίνει πως τα μελλοντικά σπορ αυτοκίνητα της Lotus θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Ένα πράγμα που πιστεύουμε είναι το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία και η πρόθεσή μας είναι να προσφέρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο μέλλον. Η ηλεκτρική τεχνολογία είναι κατάλληλη για τα σπορ αυτοκίνητα, αφού προσφέρει υψηλή ροπή, καλή κατανομή βάρους, καλό σχεδιασμό και ευελιξία στη δυναμική των αυτοκινήτων. Για εμένα, όλα οδηγούν στο ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η απόλυτη τεχνολογία για τα σπορ αυτοκίνητα.

Οι υβριδικοί κινητήρες είναι αντίθετοι με την φιλοσοφία των σπορ αυτοκινήτων, επειδή χρειάζονται μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρες αλλά και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η υλοποίηση αυτή δεν βοηθά στην ελαχιστοποίηση του βάρους, ενώ για να μεγιστοποιήσει κανείς την απόδοσή τους, θα πρέπει να “απλώσει” το βάρος τους στα σωστά μέρη του αυτοκινήτου, για να έχει σωστά δυναμικά χαρακτηριστικά. Έτσι τα υβριδικά αυτοκίνητα παρουσιάζουν μια μεγαλύτερη πρόκληση σε σχέση με τα ηλεκτρικά.

Η Lotus θα κατασκευάσει μια νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία θα δημιουργεί τα μελλοντικά της ηλεκτρικά σπορ μοντέλα.