Το νέο Focus ST είναι διαθέσιμο με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και με ένα καινούριο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο πρακτικά είναι ίδιο με το 8-τάχυτο που τοποθετείται στην υπόλοιπη γκάμα του Focus, χωρίς την 2η σχέση, καθώς η κλιμάκωση της ήταν πολύ κοντά σε αυτή με την 3η σχέση.
Η Ford ανακοινώνει ότι το αυτόματο για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,0 δευτ., όταν -σύμφωνα με την εταιρία- το χειροκίνητο χρειάζεται 5,7 δευτ.. Στην πράξη, όμως, φαίνεται ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς όπως θα δεις στο παραπάνω video, σε καμία από πολλές μετρήσεις το χειροκίνητο δεν έκανε καλύτερο χρόνο, σε σχέση με το αυτόματο. Και αυτό, παρότι το μοντέλο με το χειροκίνητο διαθέτει launch control, ενώ το αυτόματο όχι.
Η κλιμάκωση των σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου έχει γνώμονα τις επιδόσεις, ενώ το σύστημα Adaptive Shift Scheduling -που βελτιστοποιεί τους χρόνους αλλαγών μετά από αξιολόγηση κάθε οδηγικού στυλ- παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με τη χρήση. Φυσικά υπάρχουν paddles στο τιμόνι, όπου μπορείς να αλλάξεις σχέσεις.
Κλείνοντας, να θυμίσω ότι μηχανικά κάτω από το καπό υπάρχει ο 2,3-λίτρων EcoBoost κινητήρας, απόδοσης 280 ίππων και 420 Nm ροπής, ανεξαρτήτως κιβωτίου, που κινεί τους εμπρός τροχούς.