Αυτές τις ημέρες η Audi δοκιμάζει στο Nurburgring το νέο S3 τόσο στην hatchback όσο και στην σεντάν έκδοση, με την δεύτερη να μην φέρει ίχνος καμουφλάζ.

Μηχανικά, το S3 φορά τον 2,0-λιτρο TFSI κινητήρα, απόδοσης 310 ίππων και 380 Nm ροπής. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρξει μια αύξηση της ισχύος από γενιά σε γενιά, αλλά η Audi, όπως και κάθε άλλος κατασκευαστής αγωνίζεται με την πολυπλοκότητα των κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε περίπου 4,7 δευτερόλεπτα.

Υπάρχουν τέσσερις τομείς που η γερμανική εταιρία έχει βελτιώσει στο μοντέλο, και αυτοί είναι: το σύστημα της τετρακίνησης, το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, η τεχνολογία της ανάρτησης και το Audi select mode. Αυτοί οι τέσσερις τομείς δεν επηρεάζουν τη συμπεριφορά μόνο του S3, καθώς θα υπάρχουν σαν επιλογή και στην υπόλοιπη γκάμα του A3.