Η Toyota παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα για την Ευρώπη, δείχνοντας μια ανανεωμένη έκδοση του λογότυπου της και των τυπογραφικών της χαρακτήρων. Η νέα ταυτότητα σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Toyota, καθώς μεταβαίνει από εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων σε εταιρεία παροχής κινητικότητας. Αυτή, αναπτύχθηκε γύρω από μια ποικιλόμορφη πελατειακή βάση που επιλέγει μια εκτεταμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών κινητικότητας, με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα να έχει αναπτυχθεί για όλα τα ψηφιακά και φυσικά σημεία επαφής.
Η νέα οπτική ταυτότητα είναι πιο απλουστευμένη και διαμορφώθηκε από τέσσερις βασικές αρχές: την καινοτομία και την ανάπτυξη, τη σχεδίαση της για χρήση σε κινητά, να δίνει μια πιο premium αίσθηση και να είναι εξαιρετικά συνεπής σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες και τις υπο-μάρκες.
Το νέο λογότυπο της Toyota διαθέτει έναν απλό 2D (δισδιάστατο) σχεδιασμό, ενώ έχει χάσει την αναγραφή ολογράφως της λέξης Toyota, καθώς το έμβλημα της ιαπωνικής εταιρίας είναι ευρέως γνωστό σε όλη την Ευρώπη. Ο σχεδιασμός τονίζει την απλότητα, τη διαφάνεια και τον εκσυγχρονισμό και είναι απόλυτα προσαρμοσμένος στον ψηφιακό κόσμο, αλλά εξίσου αποτελεσματικός και στον φυσικό κόσμο. Το νέο λογότυπο θα εφαρμοστεί σε όλα τα σημεία επικοινωνίας, ενώ το τρέχον λογότυπο θα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται στα οχήματα.