Στις 19:00 ώρα Ελλάδας, η Gordon Murray Automotive θα παρουσιάσει το πρώτο της hypercar, αλλά μόλις διέρρευσαν τρεις φωτογραφίες του T.50. Από αυτές βλέπουμε τον εντυπωσιακό σχεδιασμό του εμπρός και πίσω μέρους, καθώς και την τριθέσια διάταξη της καμπίνας.

1

Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι αρκετά συμπαγείς, με τον όγκο του να είναι μικρότερος από την Porsche 911. Η καμπίνα θα μπορεί να φιλοξενήσει τρεις ενήλικες, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο και τους άλλους δύο επιβάτες πίσω του, όπως ακριβώς και στην McLaren F1. To βάρος του καθίσματος του οδηγού είναι μικρότερο από 7 κιλά, ενώ τα άλλα δύο κάτω από 3 κιλά.

2

Το μήκος του T.50 αγγίζει τα 4.349 χλστ., το πλάτος τα 1.850 χλστ., το ύψος τα 1.152 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.700 χλστ., και η αναλογία βάρους είναι 50:50. Ο Βρετανός αναφέρει ότι ένα βαρύ αυτοκίνητο δεν μπορεί ποτέ να προσφέρει τις δυναμικές ιδιότητες ενός ελαφρύτερου αυτοκινήτου, ακόμη και αν αυτό έχει την ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο. Παρότι σήμερα είναι δυνατό τα βαριά supercars να “καμουφλάρουν” τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά με τη τοποθέτηση πολύπλοκης ενεργής ανάρτησης και εξελιγμένων ηλεκτρονικών, η ευελιξία, η απόκριση και η ανταμοιβή του οδηγού μέσα σε ένα ελαφρύ όχημα είναι κάτι που δεν μπορούν ποτέ να πλησιάσουν.

3

Σύμφωνα με τον Murray, το νέο του supercar αντλεί έμπνευση “από την αγνότητα και την απλότητα” της McLaren F1, καθώς κανένα μοντέλο από τότε δεν έχει καταφέρει να γίνει ο πραγματικός διάδοχός της. Παράλληλα θα είναι το πιο αγνό, ελαφρύ και το πιο επικεντρωμένο στον οδηγό supercar που κατασκευάστηκε ποτέ. Η προσοχή στη λεπτομέρεια και ότι καμία εξοικονόμηση βάρους δεν θεωρείται ασήμαντη, φαίνεται στο ότι η “πενταλιέρα” είναι 300 γρ. ελαφρύτερη από αυτήν των μονοθέσιων της F1, ενώ το παρμπρίζ είναι 28% πιο λεπτό από τα συνηθισμένο, αλλά παραμένει ένα ισχυρό δομικό στοιχείο.