Με τις ομάδες να έχουν αναπτύξει εδώ και χρόνια ειδικά modes για τους κινητήρες τους, που τους κάνουν να αποδίδουν περισσότερα άλογα κατά την διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, η FIA έκανε γνωστό πως πλέον αποφάσισε να τα απαγορεύσει.
Τα λεγόμενα “party modes” έγιναν γνωστά από το 2017 όταν η Mercedes μπόρεσε να δημιουργήσει ένα βελτιώνει την ιπποδύναμη των μονάδων ισχύων των μονοθεσίων της κατά τη διάρκεια του Q3. Τα συγκεκριμένα προγράμματα κάνουν την μονάδα ισχύος να λειτουργεί στο όριο της, αποδίδοντας τα μέγιστα, κάτι που δεν μπορεί να εφαρμοστεί κατά την διάρκεια του αγώνα, μιας οι ομάδες εκεί, έχουν ως στόχο την αξιοπιστία του κινητήρα.
Η κατάργηση τους θα ισχύει από το Βελγικό GP, με τον Lewis Hamilton να δηλώσει πως η συγκεκριμένη κίνηση πάρθηκε προκειμένου να περιοριστεί η κυριαρχία της Mercedes στις κατατακτήριες δοκιμές. Ωστόσο ο Hamilton δηλώνει πεπεισμένος πως η κατάργηση των party modes δεν θα δημιουργήσει “τεράστια διαφορά” στην απόδοση των μονοθεσίων της Mercedes, η οποία έχει κυριαρχήσει φέτος σε όλες τις κατατακτήριες δοκιμές με χαοτική διαφορά από τις υπόλοιπες ομάδες, της τάξεως σχεδόν του 1 δευτερολέπτου.
Οι φήμες θέλουν την μονάδα ισχύος της Mercedes να αποδίδει στις κατατακτήριες δοκιμές περισσότερα από 1.020 άλογα, με τον Hamilton να λέει χαρακτηριστικά!
Πάντα προσπαθούν να επιβραδύνουν τη Mercedes, αλλά δεν θα αλλάξουν πολλά για εμάς, οπότε δεν θα είναι πρόβλημα για εμάς η κατάργηση των party modes. Δεν θα πάρουν το αποτέλεσμα που θέλουν.