Στα μέσα της εβδομάδας, η Porsche παρουσίασε την ανανεωμένη Panamera, λανσάροντας ταυτόχρονα την έκδοση Turbo S που αντικαθιστά την Turbo.
Η Panamera Turbo S φορά τον 4,0-λίτρων bi-turbo V8 κινητήρα που αποδίδει 630 άλογα με 820 Nm ροπής, μια αύξηση της τάξεως των 80 ίππων και των 50 Nm ροπής σε σχέση με την Panamera Turbo, με το αυτοκίνητο να κατέχει πλέον το σχετικό ρεκόρ στο Nurburgring Nordschleife, να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 315 χλμ/ώρα.
Ωστόσο, όπως θυμάσαι στο pre-facelift υπήρχε και η Panamera Turbo S E-Hybrid έκδοση, όπου κάτω από το καπό διέθετε τον 4,0-λίτρων bi-turbo V8 κινητήρα, ο οποίος σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα απέδιδε συνολικά 680 άλογα και 770 Nm ροπής.
Ο Thomas Friemuth, αντιπρόεδρος της Porsche VP για τη γκάμα της Panamera, ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι η γερμανική εταιρία στο μέλλον θα δούμε μια ακόμα πιο δυνατή έκδοση της Panamera, τονίζοντας χαρακτηριστικά:
Έχουμε και άλλα πράγματα να δείξουμε. Απλά περιμένετε μερικές εβδομάδες ή μερικούς μήνες. Η γκάμα, όπως γνωρίζετε από το παρελθόν, έχει τρία υβριδικά μοντέλα. Έτσι, η βασική υβριδική και η Turbo S E-Hybrid θα παρουσιαστούν τον επόμενο μήνα.
Η Turbo S E-Hybrid, σε μια πίστα όπως το Nurburgring, δεν θα είναι πιο γρήγορη. Έχει περισσότερη ιπποδύναμη, αλλά λόγω πρόσθετου βάρους, στο Nurburgring η συμβατική Turbo S είναι πιο γρήγορη.
Τέλος, ο Friemuth επιβεβαίωσε ότι οι ηλεκτροκινητήρες στην Panamera Turbo S E-Hybrid, θα αποδίδουν περίπου 136 ίππους (100kW), οπότε αναμένεται το αυτοκίνητο να αποδίδει κοντά στα 740 άλογα.