Η Taycan αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλής και για να μπορέσει η Porsche να αντεπεξέλθει στη ζήτηση χρειάστηκε να δανειστεί υπαλλήλους από την Audi για να βοηθήσουν στην παραγωγή του μοντέλου.

Αυτό επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της Audi, με την εταιρία από το Ingolstadt να παραχωρεί 400 εργαζόμενους της, οι οποίοι θα μετακομίσουν στο εργοστάσιο της Porsche στο Zuffenhausen, από το εργοστάσιο της πρώτης στο Neckarsulm. Μερικοί εξ’αυτών εργάζονται ήδη εκεί από τον Ιούνιο, όμως οι περισσότεροι θα ακολουθήσουν τους προσεχείς μήνες.

Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις της Porsche, η παραγωγή της Taycan είχε οριοθετηθεί στα 20.000 αυτοκίνητα ετησίως, όμως η ζήτηση αποδείχθηκε μεγαλύτερη, και έτσι το νούμερο αυτό αναθεωρήθηκε και διπλασιάστηκε, φτάνοντας τις 40.000.

Και όλα αυτά χωρίς να έχει παρουσιαστεί ακόμα η Taycan Cross Tourismo, η οποία αρχικά ήταν προγραμματισμένη να κυκλοφορήσει στο τέλος του έτους, αλλά καθυστερήσει περίπου έξι μήνες.