Έχοντας πιάσει “ταβάνι” οι τιμές της BMW Μ3 (Ε30), τα τελευταία χρόνια έχουν σταθεροποιηθεί και έχουν πέσει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μπορείς να βρεις μια φθηνότερη απ’ότι κάνει μια καινούρια M4 (σ.σ. στην Ευρώπη). Το μοντέλο είναι εξ’ορισμού ένα κλασικό και κατά συνέπεια εξαιρετικά επιθυμητό αυτοκίνητο.

Εκτός από την απλή, κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας της υπήρχε και η Evolution I με τα 200 άλογα από τον 2,3 λίτρων, ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο. Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι μία Evolution I, ούτε μία Evolution II που βγήκε σε 500 μονάδες, αλλά η ακόμα πιο σπάνια Sport Evolution, γνωστή και Evolution IIΙ. Το αυτοκίνητο γενικά, αλλά και η έκδοση αυτή, ανήκει στο πάνθεον των θρυλικών αυτοκινήτων, με το αυτοκίνητο να θεωρείται homologation special.

Κάτω από το καπό φοράει τον S14 κινητήρα που έχει υπερκυβιστεί κατά 164 κυβικά και πλέον έχει χωρητικότητα 2.467 κ.εκ.. Η απόδοση του φτάνει τα 235 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής, με την δύναμη να στέλνεται στον πίσω άξονα, μέσω του 5-ταχυτου dogleg κιβωτίου της Getrag.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 5,6 δευτ., ενώ την ξεχωρίζεις από τις “απλές” M3 χάρις στον εμπρός προφυλακτήρα και το ρυθμιζόμενο splitter του, τα κενά που υπάρχουν στη θέση των προβολέων ομίχλης για την ψύξη των φρένων και την αεροτομή. Επίσης, οι τροχοί είναι της BBS και ελαφρώς μεγαλύτεροι, το βάρος ελαφρώς μικρότερο, το τιμόνι έχει αντικατασταθεί με ένα μεταγενέστερο της M Sport ενώ έχει και άλλες μικρές τροποποιήσεις.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αγοράστηκε στις 23 Ιανουαρίου του 1990, ενώ τρία χρόνια αργότερα εξήχθη στη Ιαπωνία όπου πέρασε τη ζωή του για 25 χρόνια, για να εισαχθεί στην Αγγλία το 2018. Συνολικά έχει διανύσει 188.263 χλμ., με την τιμή του να ανέρχεται σε £109.995 (€119.260).