Παρότι μέχρι σήμερα η Land Rover δεν είχε ανακοινώσει επίσημα ότι έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου, που θα φορά τα σήματα της Range Rover, η εξέλιξη του μοντέλου έχει ξεκινήσει τουλάχιστον πριν από ένα χρόνο.
Σήμερα, ο επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών (CFO) της εταιρίας, Adrian Mardell, ενημέρωσε μέσω τηλεδιάσκεψης στους επενδυτές ότι τα αποκαλυπτήρια του ηλεκτρικού Range Rover, καθώς και της νέας -επίσης ηλεκτρικής- Jaguar XJ θα γίνουν τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο, και όχι τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο.
Το ηλεκτρικού Range Rover θα είναι ένα μεσαίου μεγέθους SUV, με τις διαστάσεις του μοντέλου να το τοποθετούν ανάμεσα από τα Evoque και Velar. Έτσι, θα αντιταχθεί στο Audi E-Tron Sportback και τη BMW iX3, ενώ θα βασίζεται στη MLA πλατφόρμα, την ίδια που θα χρησιμοποιεί και η ηλεκτρική XJ.
Εκτός των παραπάνω, ο Mardell έκανε αναφορά και για ένα άγνωστο νέο προϊόν, που ονομάζεται “MLA MID”, το οποίο έχει επίσης καθυστερήσει. Παράλληλα, διαβεβαίωσε τους επενδυτές ότι οι εργασίες για τα επόμενης γενιάς Range Rover και Range Rover Sport δεν διακόπηκαν κατά τη διάρκεια του lockdown, όπως επίσης και ότι η εξέλιξη του Defender 90 συνεχίστηκε όπως είχε προγραμματιστεί.