Το λογότυπο RSR χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από την Porsche το 1973, όταν μια τροποποιημένη και αναβαθμισμένη Porsche 911 έτρεξε στην Group 4 κατηγορία της FIA. Έκτοτε, τα τρία αυτά γράμματα έχουν συνδεθεί με τα πιο ακραία αυτοκίνητα της Porsche, που προορίζονταν για τις πίστες.

Το 1993, η γερμανική εταιρία παρουσίασε την RSR έκδοση της 993, η οποία κινείτο με έναν 3,8-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα. Υπήρχαν τα απαραίτητα χαρακτηριστικά εξοικονόμησης βάρους και βελτίωσης του πλαισίου, βοηθώντας την 993 3.8 RSR να έχει απίστευτη επιτυχία σε διεθνείς αγώνες αντοχής και GT.

Η παραγγελία της συγκεκριμένης 993 3.8 RSR έγινε στις αρχές του 1995, με την παράδοση της να γίνεται τον Μάιο του ίδιου έτους, ώστε να τρέξει από το 1998 στο γαλλικό πρωτάθλημα Carrera Cup.

Είναι μια από 45 που βγήκαν από το εργοστάσιο, με το αυτοκίνητο να φορά τον αρχικό του κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων, που είναι σπάνιο για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Ωστόσο υπέστη πλήρη επισκευή στην Ελβετία και έκτοτε το αυτοκίνητο έχει οδηγηθεί για μόνο 50 χλμ.

Ο 6-κύλινδρος επίπεδος κινητήρας, 3 ,8 λίτρων, αποδίδει 350 άλογα και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Συνολικά στα 21 χρόνια του έχει διανύσει 6.035 χλμ., και για τα 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,5 δευτ., ενώ η τελική του φτάνει τα 277 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην βελγική εταιρία KGC Automobiles, η οποία ζητάει 350.000 ευρώ.