Οι τιμές του Kia Stonic facelift

Σχετικά άρθρα

Διαθέσιμο είναι πλέον το ανανεωμένο Kia Stonic στην Ελλάδα, με το μοντέλο να ξεκινά από τις 14.490 ευρώ. Εμφανισιακά οι αλλαγές είναι εξαιρετικά περιορισμένες, καθώς οι αναβαθμίσεις κρύβονται κάτω από το σώμα του αυτοκινήτου. Ωστόσο, το ανανεωμένο Stonic διαθέτει νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός, καθώς και ένα νέο σχέδιο για τις 16άρες ζάντες αλουμινίου. Υπάρχουν, επίσης, δύο νέες επιλογές στην παλέτα των χρωμάτων, το γκρι Storm Grey και το μπλε Azure Blue.

Συνεχίζοντας, η Kia έχει προσθέσει ένα νέο χρώμα για την οροφή, το κίτρινο Zest Yellow, αυξάνοντας έτσι τους δίχρωμους συνδυασμούς στους 20. Η διχρωμία είναι αρκετά δημοφιλής στους πελάτες του Stonic, καθώς το 33% των αγοραστών στην Ευρώπη την επιλέγουν.

Οι τιμές

Έκδοση Τιμή
Stonic 1.2 84 PS 14.190 ευρώ
Stonic 1.0T 100 PS 15.990 ευρώ
Stonic 1.0T 100 PS 7DCT 17.390 ευρώ
Stonic 1.0T 100 PS 48V Hybrid 17.890 ευρώ
Stonic 1.0T 120 PS 48V Hybrid 20.090 ευρώ

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμα πιο περιορισμένες και εντοπίζονται στη νέα οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, 8 ιντσών, στο κέντρο της κονσόλας, η οποία προσφέρει ασύρματη συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Νέα -υψηλότερης ανάλυσης- είναι και η οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Ακόμα, υπάρχουν νέες επιλογές για προσωποποίηση της καμπίνας στις επιθυμίες του ιδιοκτήτη.

Μηχανικά, το ανανεωμένο Stonic είναι διαθέσιμο με τον νέο EcoDynamics+ κινητήρα, με ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV), που συνδυάζει τον 1.000άρη T-GDi κινητήρα βενζίνης με ένα 48V σύστημα. Το τελευταίο είναι ένα συμπαγές σύστημα με μπαταρία πολυμερών ιόντων-λιθίου, που συμπληρώνει την ροπή του κινητήρα με ηλεκτρική ισχύ, και επεκτείνει τον “χρόνο εκτός λειτουργίας” του κινητήρα με μια νέα μονάδα Mild-Hybrid Starter-Generator (MHSG).

Ο νέος Smartstream κινητήρας αντικαθιστά τον παλαιότερης γενιάς “Kappa” κινητήρα 1.0-λίτρων T-GDi και είναι εξοπλισμένος με τεχνολογία CVVD των βαλβίδων. Το νέο σύνολο έχει την ίδια ισχύ με τον προηγούμενο κινητήρα, 100 ή 120 άλογα, αλλά έχει ελαφρώς υψηλότερη ροπή, ανάλογα με τη μετάδοση. Για παράδειγμα, η μέγιστη ροπή στα μοντέλα με κινητήρα απόδοσης 120 ίππων που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων (7DCT) είναι 16% υψηλότερη, και φτάνει τα 200 Nm.

Οι EcoDynamics+ κινητήρες εξοπλίζονται για πρώτη φορά με το νέο έξυπνο clutch-by-wire χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων iMT από την Kia. Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει σχεδιαστεί για τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών CO2 στα MHEV της Kia, διατηρώντας παράλληλα τη συμμετοχή του οδηγού όπως σε ένα συμβατικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τέλος, το Stonic διαθέτει μια νέα σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), που περιλαμβάνει τα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) με αναγνώριση πεζών, οχημάτων και ποδηλατών, το Lane Keeping Assist System (LKAS), το Driver Attention Warning (DAW), το Blind-Spot Collision Warning (BCW) και το Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), το Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), το Smart Cruise Control (SCC), και το Lane Following Assist (LFA).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...