H δεύτερη γενιά του Duster βασίζεται στην ίδια -B0- πλατφόρμα του προηγούμενου μοντέλου, η οποία εξελίχθηκε από τη Συμμαχία Renault-Nissan το 2002. Αυτή δύσκολα, ή να το θέσω καλύτερα χρειάζεται αρκετές -πολυέξοδες- μετατροπές, μπορεί να δεχτεί στοιχεία για την υβριδοποίηση του δημοφιλούς μοντέλου, στερώντας έτσι από την ρουμάνικη εταιρία να μειώσει το ανθρακικό της αποτύπωμα.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο διευθυντής του προγράμματος Global Access στο Groupe Renault, Marc Suss, ο κύκλος ζωής του Duster θα είναι λίγο μεγαλύτερος από έξι χρόνια. Το μοντέλο παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2017, αλλά το λανσάρισμα του στην Ευρώπη έγινε τον Ιανουάριο του 2018, κάτι που σημαίνει ότι η νέα του γενιά θα παρουσιαστεί το αργότερο μέχρι το καλοκαίρι του 2024.

Ο Suss δήλωσε ότι η επένδυση για την χρησιμοποίηση της CMF-B πλατφόρμα της Renault από τα Dacia Logan και Sandero θα αποσβεσθεί χάρη στους μεγάλους όγκους παραγωγής. Συνεχίζοντας, παρότι ο Suss δεν ανέφερε ότι και το Duster θα κάνει χρήση της ίδιας -CMF-B- πλατφόρμας, αυτό είναι αρκετά πιθανό. Το πρόβλημα, όμως, που δημιουργείται είναι ότι όλα τα μοντέλα που προσφέρουν η Renault και η Nissan σε αυτήν την πλατφόρμα δεν είναι διαθέσιμα με σύστημα τετρακίνησης.

Πλέον είναι δύο οι πιθανές επιλογές για την γαλλική εταιρία που πρέπει να ληφθούν υπόψη, και η πρώτη είναι το νέο Duster να μην προσφέρεται με τετρακίνηση. Η συμμαχία Renault-Nissan έχει ήδη αποδείξει ότι οι Ευρωπαίοι αγοραστές δεν είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι για την τετρακίνηση. Ωστόσο, η δεύτερη είναι το εργοστάσιο της Dacia στο Pitesti να αναβαθμιστεί έτσι ώστε να μπορεί να συναρμολογεί μοντέλα πάνω στην CMF-C/D πλατφόρμα της Συμμαχίας, αυτή που χρησιμοποιούν τα Qashqai, X-Trail, Kadjar και Koleos, τα οποία διατίθενται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο.

Στην σχετικές ειδήσεις η Dacia θα ολοκληρώσει την παραγωγή του Logan MCV, μιας και η εταιρία ετοιμάζει την επταθέσια έκδοση του Duster.