Η Ferrari ανακοίνωσε χθες τα οικονομικά στοιχεία του τρίτου τριμήνου όπου είδε τα προσαρμοσμένα βασικά κέρδη της να αγγίζουν τα 330 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 6,4% σε σχέση με πέρυσι, και να είναι μεγαλύτερη από αυτά των εκτιμήσεων (299 εκατ. ευρώ). Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 171 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο (168 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019) με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώθηκαν στα 0,92 ευρώ και τα έσοδα στα 888 εκατ. ευρώ.

Από τον Ιανουάριο έως και τον Σεπτέμβριο η Ferrari παρέδωσε 6.440 αυτοκίνητα, -17% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019 όπου είχε παραδώσει 7.755 αυτοκίνητα.

Η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα ετήσια προσαρμοσμένα βασικά κέρδη θα διαμορφωθούν το 2020 στα 1,125 δισ. ευρώ, και τα έσοδα θα ξεπεράσουν τα 3,4 δισ. ευρώ.

Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο CEO της Ferrari Louis Camilleri είπε μεταξύ άλλων πως όσο ζει, είναι σήμερα 65 ετών, δεν βλέπει πως η Ferrari θα μετατραπεί σε μια μάρκα που θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα. Όπως πρόσθεσε, μέχρι ο ίδιος να φύγει από τη ζωή, υπολογίζει πως τα ηλεκτρικά μοντέλα της Scuderia θα αντιπροσωπεύουν στη καλύτερη περίπτωση το 50% της συνολικής γκάμας της.

Ο ίδιος τόνισε πως θα πρέπει να υπάρχει μια μακροπρόθεσμη εξοικονόμηση κόστους καθώς οι τεχνολογίες μπαταριών βελτιώνονται, ενώ απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις εκπομπές ρύπων των V12 μοντέλων της Ferrari είπε:

Ένα μοντέλο της Ferrari με V12 κινητήρα που διανύει 3.000 χιλιόμετρα ετησίως, παράγει λιγότερες εκπομπές σε σχέση με ένα μικρό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση.