Το 1950 British Racing Motors είχε καταφέρει να δημιουργήσει τον μικρότερο V16 κινητήρα. Πρόκειται για έναν 1.500αρη, με τον κάθε κύλινδρο να έχει χωρητικότητα μόλις 93,75 κυβικά. Μπορείς να φανταστείς την πολυπλοκότητα του συγκεκριμένου συνόλου, το οποίο μάλιστα διέθετε και μηχανικό κομπρέσορα. Ο κινητήρας στρόφαρε στις 12.000 σ.α.λ, παρότι μπορούσε να φτάσει έως και τις 14.000 σ.α.λ και απέδιδε 600 άλογα.

Τώρα η εταιρία προκειμένου να γιορτάσει τα 70στα της γενέθλια ανακοίνωσε πως θα κατασκευάσει τρία νέα Type 15 με V16 κινητήρα. Σήμερα σώζεται μόλις ένα Type 15, με την εταιρία να έχει περίπου 20.000 πρωτότυπα σχέδια που θα χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία των ανταλλακτικών που απαιτούνται για την κατασκευή του μονοθεσίου.

Και τα τρία σύγχρονα BRM Type 15 θα είναι ακριβές αντίγραφα του αυθεντικού μοντέλου, θα φορούν τον V16 1.500άρη κινητήρα απόδοσης 600 ίππων, με την κίνηση να στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 5-τάχυτο χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.

Μόνο τα δύο θα είναι διαθέσιμα για αγορά, μιας και το πρώτο το έχει ήδη αγοράσει ο John Owen, ο γιος του Alfred Owen, πρώην επικεφαλής της BRM. Κάθε νέο Type 15 θα πληροί τις προδιαγραφές της FIA και θα μπορεί να συμμετέχει σε ιστορικούς αγώνες.