Όλη την ιστορία της Lamborghini και του ιδρυτή της, Ferruccio Lamborghini, την είχες διαβάσει στο άρθρο μας όταν είχαμε επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις και το μουσείο της ιταλικής εταιρίας, για να οδηγήσουμε την Huracan.

1

O Ferruccio Lamborghini γεννήθηκε στην πόλη Ferrara της Ιταλίας το 1916, για να πεθάνει στα 77 του χρόνια, μετά από ανακοπή καρδιάς, έχοντας αποσυρθεί από την ενεργό δράση 21 χρόνια νωρίτερα. Ήταν αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος, κάνοντας την περιουσία του κατασκευάζοντας τρακτέρ από πλεονάζουσα πρώτη ύλη του στρατού των Συμμαχικών Δυνάμεων πίσω το 1945. Ξεκίνησε την επιχείρηση του σε ένα μικρό γκαράζ, αλλά σύντομα ήταν σε θέση να επεκταθεί σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, διότι η ζήτηση για τα πολύ δυνατά τρακτέρ του ολοένα και αυξανόταν.

Έχοντας ήδη βγάλει αρκετά χρήματα από την παραγωγή γεωργικών μηχανημάτων, ξεκίνησε την κατασκευή καυστήρων πετρελαίου και συστημάτων κλιματισμού, κάτι που αποδείχθηκε εξίσου επικερδές, καθιστώντας τον έναν από τους πλουσιότερους άνδρες στην Ιταλία. Σαν μηχανολόγος μηχανικός είχε αγάπη στα γρήγορα GT αυτοκίνητα, έχοντας αγοράσει μοντέλα όπως τη Mercedes-Benz 300 SL, τη Ferrari 250 GT, ενώ είχε στην κατοχή του και μοντέλα της Jaguar, τα οποία του άρεσαν πάρα πολύ.

2

Το ιταλικό αυτοκίνητο, όμως, ήταν αυτό που άρχισε να εμφανίζει προβλήματα με τον συμπλέκτη, και το τοπικό συνεργείο δεν μπορούσε να επιδιορθώσει αυτό το πρόβλημα. Έτσι, ο Ferruccio αποφάσισε να πάει μέχρι την Modena και να μιλήσει αυτοπροσώπως στον Enzo Ferrari για το θέμα που αντιμετώπιζε. Αλλά ο “Commendatore”, ο οποίος ήταν γνωστός για την υπεροψία του, είπε στον “αγρότη” να φύγει. Και κάπου εκεί ξεκίνησαν όλα, με τα “δαιμονισμένα μοντέλα” της Lamborghini να παίρνουν σάρκα και οστά.

Το παραπάνω video έρχεται από το κανάλι του Iain Tyrrell, ο οποίος έχει μακρινή συγγένεια με τον Ken Tyrrell, τον ιδρυτή της ομώνυμης ομάδας της Formula 1. Ο Iain έχει πείρα 36 χρόνων στη συντήρηση και αποκατάσταση παλαιών και ιστορικών οχημάτων, και τελευταία έπεσε στα χέρια του η Countach του Ferruccio Lamborghini.

Ο Tyrrell, αφού έκανε τις απαραίτητες εργασίες και χρειάστηκε να αντικαταστήσει την κλειδαριά στην πόρτα του οδηγού, τους φθαρμένους ελαστικούς δακτυλίους της ανάρτησης και το υγρό του συμπλέκτη, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το αυτοκίνητο που είχε στην κατοχή του ο Lamborghini. Παρότι το αγαπημένο μοντέλο του Lamborghini ήταν η Jarama, η Countach είναι το μοντέλο που στιγμάτισε και προσδιόρισε την ιταλική φίρμα όσο κανένα άλλο.

Σύμφωνα με τον Ferruccio, η Countach άξιζε μόνο σε λευκό χρώμα, γι’αυτό και όταν την αγόρασε την έβαψε σε αυτό, καθώς το αρχικό της ήταν κόκκινο.

3Bonus

Δες ένα αναλυτικό detailing της Lamborghini Countach που είδαμε να οδηγεί ο Leonardo di Caprio στην ταινία Wolf of Wall Street.