Την Sportback έκδοση του SQ5 παρουσίασε σήμερα η Audi, με το μοντέλο να παίρνει κίνηση από έναν 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt.

Η απόδοση του συνόλου ανέρχεται σε 341 άλογα, με τη ροπή να αγγίζει τα 700 Nm, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ έως τις 3.250 σ.α.λ και φορά ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) με 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τον χώρο των αποσκευών.

Η Audi υποστηρίζει πως ο ηλεκτρικός κομπρέσορας εξαλείφει το turbo lag, με το SQ5 Sportback TDI να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο S tronic κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς. By default, το σύστημα στέλνει το 60% της ροπής μπροστά και το 40% πίσω, ενώ μπορεί να στείλει μέχρι το 85% της ροπής στον πίσω άξονα και το 70% στον μπροστά όταν χρειαστεί.

Η Audi αναφέρει ότι έχει αναβαθμίσει τον πετρελαιοκινητήρα για να γίνει πιο αποδοτικός. Τα έμβολα είναι πλέον από σφυρήλατο χάλυβα, αντί αλουμινίου, για μειωμένες απώλειες θερμότητας, με μια κλιμακωτή εσοχή για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική καύση. Υπάρχουν επίσης νέοι πιεζοηλεκτρικοί αισθητήρες για τα μπεκ, ενώ το intercooler είναι πλέον νερού/αέρα, τοποθετημένο μέσα στο V του κινητήρα. Επιπλέον, το turbo διαθέτει μικρότερη και ελαφρύτερη φτερωτή του συμπιεστή, ενώ η πολλαπλή εξαγωγής είναι καλύτερα μονωμένη.

Στιλιστικά το SQ5 Sportback TDI ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες, τους ασημί καθρέπτες, τις ζάντες 20″ (21″ στον πρόσθετο εξοπλισμό) με ελαστικά διαστάσεων 255/45, ενώ η νέα -sport- ανάρτηση χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ.

Στο εσωτερικό συναντάμε το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MIB 3 με οθόνη αφής 10,1″, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να είναι διαστάσεων 12,3″. Το MIB 3 υποστηρίζει Apple CarPlay, Android Auto, Audi Connect και Amazon Alexa και υπάρχουν επίσης νέα ξύλινα και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, νέες δερμάτινες επενδύσεις, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει το ηχοσύστημα Bang & Olufsen 705 watt.

Υπάρχουν βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, στην ανάρτηση, ενώ από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης συναντάμε το Audi pre sense city που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ διαθέσιμα είναι και τα συστήματα side assist, turn assist, collision avoidance assist, exit warning, lane departure warning, pre sense rear, parking system plus, rear cross traffic assist αλλά και το ενεργό cruise control με traffic jam assist και top view camera.

Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στο Μεξικό, ενώ για την κινέζικη αγορά θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της γερμανικής εταιρίας στη πόλη Τσανγκτσούν της Κίνας.