Τον Ιανουάριο του 2019 Volkswagen και Ford ανακοίνωσαν επίσημα πως ξεκινούν μια παγκόσμια συμμαχία, η οποία θα αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα των δύο κατασκευαστών αυτοκινήτων με σκοπό τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, της καινοτομίας και της εξυπηρέτησης πελατών.

Από τη μια, η Ford θα χρησιμοποιήσει το Modular Electric Toolkit της Volkswagen, γνωστή και ως MEB πλατφόρμα, για να σχεδιάσει και να κατασκευάσει τα δικά της πλήρως ηλεκτρικά οχήματα από το 2023. Από την άλλη, η VW θα δανειστεί την πλατφόρμα και τα μηχανικά του μέρη του Ford Ranger, ώστε να βγάλει στην αγορά τη δεύτερη γενιά του Amarok.

Αν το δεύτερο σενάριο σου θυμίζει την αντίστοιχη περίπτωση των Nissan Navara και Mercedes X-Class, δεν έχεις άδικο. Ωστόσο, ο γενικός διευθυντής της VW Αυστραλίας, Michael Bartsch, δήλωσε πως η VW στη συνεργασία της με την Ford δεν θα κάνει τα λάθη που έκανε η Mercedes.

Η VW αναφέρει ότι το Amarok και το Ranger θα είναι εντελώς ξεχωριστά προϊόντα, κάτι το οποίο θα επεκταθεί και στις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ, αποφεύγοντας παράλληλα τις παγίδες των rebadging. Το νέο Amarok θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2021 ή στις αρχές του 2022.