H παραγωγή της τρέχουσας γενιάς του Civic γίνεται στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Μεγάλης Βρετανίας, με την ιαπωνική εταιρία να ανακοινώνει πριν ενάμιση χρόνο ότι το 2021 θα κλείσει το εν λόγω εργοστάσιο εξαιτίας του Brexit. Στην Αγγλία συναρμολογείται και η Type R έκδοση του μοντέλου, με τον κινητήρα να κατασκευάζεται στο Οχάιο της Αμερικής και από εκεί αποστέλλεται στο Swindon.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αγγλία, ένας συνδυασμός πολλών καταστάσεων οδήγησε σε διακοπή της παραγωγής της δέκατης γενιάς του μοντέλου για τουλάχιστον μία ημέρα. Πιο συγκεκριμένα, η συνεχιζόμενη έλλειψη ανταλλακτικών, η πολυπλοκότητα στην αλυσίδα ανεφοδιασμού που έχει επιφέρει η Covid-19 και οι προετοιμασίες για το Brexit δεν βοηθούν την κατάσταση.

Η καθυστέρηση στην παράδοση ανταλλακτικών και εξαρτημάτων από την Honda Ασίας οφείλεται στο κορεσμό από εμπορευματοκιβώτια στο λιμάνι του Felixstowe, της Αγγλίας, με τις εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου να προσπαθούν να γεμίσουν με αγαθά τις αποθήκες τους λίγο πριν από τη λήξη της μεταβατικής περιόδου του Brexit, την τελευταία ημέρα του χρόνου.

Αυτό επιβραδύνει την επεξεργασία των εμπορευματοκιβωτίων και πολλά φορτηγά πλοία δεν σταμάτησαν στο λιμάνι της Αγγλίας και συνέχισαν για τον επόμενο προορισμό τους. Η Honda εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει cargo αεροπλάνα για να παραδώσει ορισμένα από τα βασικά ανταλλακτικά, όπως έχει προγραμματίσει να κάνει η Bentley.

Στο Swindon, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί ένα σύστημα παραγωγής όπου τα εξαρτήματα και τα ανταλλακτικά πηγαίνουν στις γραμμές συναρμολόγησης αμέσως μετά την παράδοση (Just-in-Time). Έτσι, αν λείπει ακόμα και ένα ανταλλακτικό, η παραγωγή δεν μπορεί να συνεχιστεί βάσει προγραμματισμού.

Η Honda αναμένεται να ξαναξεκνήσει την παραγωγή στο εργοστάσιο του Swindon την ερχόμενη Δευτέρα.