Ήταν Φεβρουάριος του 2018 όταν η Hyundai παρουσίασε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Kona, με την κυκλοφορία του μοντέλου να ξεκινά τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Μέχρι τα τέλη Ιουνίου του 2020, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Hyundai είχε καταφέρει να ξεπεράσει τις 103.719 πωλήσεις, με τις παραδόσεις εκτός Κορέας να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από 75% του συνολικού όγκου πωλήσεων.

1

Κάπου εκεί, όμως, η εξαιρετικά θετική ανταπόκριση του κοινού πάγωσε, καθώς τον περασμένο Οκτώβριο έγινε γνωστή η πρώτη ανάκληση 25.564 Kona Electric στη Νότια Κορέα, επειδή υπάρχει περίπτωση να προκληθεί βραχυκύκλωμα στη μπαταρία υψηλής τάσης του αυτοκινήτου, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Λίγες ημέρες αργότερα στο νούμερο της ανάκλησης προστέθηκαν 51.000 αυτοκίνητα, τα οποία είχαν πουληθεί σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Κίνα, για τον ίδιο λόγο.

2

Αυτό αναπόφευκτα προκάλεσε τις αντιδράσεις των καταναλωτών, με την Huyndai να βρίσκεται αντιμέτωπη με δικαστικές αγωγές στη Νότια Κορέα, οδηγώντας την αυτοκινητοβιομηχανία να εξετάζει το ενδεχόμενο να σταματήσει εντελώς τις πωλήσεις του μοντέλου στη χώρα. Ωστόσο, σύμφωνα με την εφημερίδα JoonAng, οι πωλήσεις του Kona Electric είναι πιθανό ότι θα συνεχιστούν κανονικά στην Ευρώπη.

Η Hyundai αρνήθηκε να σχολιάσει αυτές τις αναφορές, αλλά δήλωσε ότι εξετάζει διάφορες επιλογές, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται για το λανσάρισμα του -πολλά υποσχόμενου- Ioniq 5. Προμηθεύτρια εταιρία μπαταριών για το εν λόγω μοντέλο της Huyndai είναι η LG Chem, όταν η Kia χρησιμοποιεί μπαταρίες της SK Innovation. H συναρμολόγηση του γίνεται τόσο στο εργοστάσιο της Huyndai στο Ulsan της Ν.Κορέας, όσο και στην πόλη Nosovice της Τσεχίας.