Στις αρχές του 2020 η Sony εξέπληξε τους πάντες παρουσιάζοντας το Vision-S και παρότι η εταιρία ξεκαθάρισε πως δεν σκοπεύει να το περάσει στη παραγωγή, το περασμένο καλοκαίρι η ιαπωνική εταιρία έκανε γνωστό πως το πρωτότυπο θα κάνει δοκιμές σε δημόσιους χώρους.

Αυτό και έγινε, με τη Sony να ανακοινώνει ότι ξεκίνησε να δοκιμάζει το ηλεκτρικό της πρωτότυπο στην Ευρώπη τον Δεκέμβριο και μοιράστηκε ένα video του αυτοκινήτου να κινείται σε γραφικούς αυστριακούς δρόμους της Αυστρίας. Το εν λόγω video τραβήχτηκε από το πρόσφατα ανακοινωθέν drone της εταιρείας, Airpeak, το οποίο αναμένεται να γίνει διαθέσιμο την προσεχή άνοιξη.

Το πρωτότυπο είναι ένα ηλεκτρικό σεντάν όχημα, εξοπλισμένο με 33 αισθητήρες που αναλύουν το περιβάλλον και μπορούν να ανιχνεύσουν και να αναγνωρίσουν ανθρώπους και αντικείμενα μέσα και έξω από το αυτοκίνητο και να παρέχουν “εξαιρετικά προηγμένη υποστήριξη οδήγησης”. Ακόμα, αντί για πλαϊνούς καθρέπτες διαθέτει κάμερες, ενώ στο εσωτερικό του συναντάμε τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα και μεγάλη γυάλινη οροφή.

Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 268 ίππων που επιτρέπουν στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Είναι κατασκευασμένο πάνω σε μια νέα πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από την Magna Steyr, με την Sony να δηλώνει πως η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι επίσης κατάλληλη και για να φιλοξενήσει SUV μοντέλα.

Το Vision-S αποτελεί την πλατφόρμα με την οποία η Sony παρουσιάζει τις τεχνολογίες αυτοκινήτου που προσφέρει, καθώς η εταιρία έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα γίνει κατασκευαστής αυτοκινήτων. Αντ ‘αυτού, χαρακτηρίζει το concept ως τη συμβολή της Sony στην εξέλιξη των αυτοκινήτων.

Όσον αφορά το Airpeak, η Sony φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά στην αγορά των drones και της φωτογράφισης από αέρος, καθώς αυτό ενσωματώνει το σύστημα των Alpha καμερών της. Σύμφωνα με την Sony, το drone της απευθύνεται σε επαγγελματίες φωτογράφους και κινηματογραφιστές, και το περιγράφει ως το μικρότερο της αγοράς που εξοπλίζεται με αυτές τις κάμερες. Επιπλέον, διαθέτει 4 ρότορες και δύο βραχίονες που το βοηθούν να προσγειωθεί (μαζεύονται όταν απογειωθεί), ενώ θα προσφέρει στους χρήστες ανεπανάληπτες δυνατότητες για να πραγματοποιούν σταθερές εναέριες λήψεις.