H Hyundai teasάρει την έκδοση παραγωγής του Ioniq 5

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Αύγουστο η Hyundai ανακοίνωσε την ίδρυση της Ioniq, ένα νέο υπο-brand κάτω από τη “σκεπή” της, το οποίο θα προσφέρει αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα, και πριν μερικές ημέρες η κορεάτικη εταιρία ξεκίνησε το teasάρισμα του πρώτου μοντέλου της νέας μάρκας, του Ioniq 5.

Σήμερα η Hyundai έδωσε μερικές νέες φωτογραφίες και video της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου, τα αποκαλυπτήρια του οποίου θα γίνουν στις αρχές Φεβρουαρίου. Αρχικά θα γίνει διαθέσιμο το Ioniq 5 First Edition, η παραγωγή του οποίου θα περιοριστεί στις 150 μονάδες, οι παραγγελίες των οποίων άνοιξαν στις 18 Δεκεμβρίου και θα κλείσουν στις 31 Ιανουαρίου, αφού πρώτα οι ενδιαφερόμενοι δώσουν μια προκαταβολή €1.000.

Στις 2 Φεβρουαρίου, η Hyundai θα ανοίξει το configuration του αυτοκινήτου, επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέξουν το χρώμα, έτσι ώστε μέχρι τις 16 Φεβρουαρίου να οριστικοποιήσουν την παραγγελία. Οι παραδόσεις των πρώτων Ioniq 5 First Edition θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο/Ιούλιο του 2021.

Το Ioniq 5 First Edition θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) του Hyundai Group, και θα φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα, καθιστώντας το τετρακίνητο. Η μέγιστη ιπποδύναμη του μοντέλου ορίζεται στα 230 kW ή 313 άλογα και για τα 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται μόλις 5,2 δευτ.

Η ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 58 kWh, η οποία θα χαρίζει αυτονομία 450 χλμ. σε κύκλο WLTP. Ωστόσο, λίγο αργότερα θα τοποθετηθεί και μια μπαταρία 73 kWh, που θα χαρίζει στο μοντέλο αυτονομία 550 χλμ. ανά φόρτιση, πάντα σε WLTP.

Η φόρτιση του αυτοκινήτου θα γίνεται με απλή οικιακή σούκο πρίζα (2,3 kW), με οικιακό wallbox (11 kW), σε δημόσιους φορτιστές (11 kW), ενώ σε DC ταχυφορτιστή μέσα σε 15 λεπτά η μπαταρία θα φορτίζει από 20% σε 80%, καθώς το Ioniq 5 θα φέρει τεχνολογία 800 V. Επίσης, με πέντε λεπτά φόρτισης θα παρέχει πάνω 100 χλμ. αυτονομίας (σε WLTP). Ακόμα, θα είναι διαθέσιμο με φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή του για την φόρτιση των μπαταριών.

Η Hyundai και η Kia τοποθετούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία στα νέα Sonata Hybrid και Κ5 Hybrid, με την ηλιακή οροφή να είναι προϊόν συνεργασίας με την LG. Το σύστημα επαναφορτίζει την μπαταρία του αυτοκινήτου, με σκοπό την αύξηση της αυτονομίας, αποτρέποντας την περιττή αποφόρτιση της μπαταρίας. Στα προαναφερθέντα μοντέλα, 6 ώρες καθημερινής φόρτισης από τον ήλιο τους χαρίζουν μια πρόσθετη αυτονομία 1.300 χλμ κάθε χρόνο.

Τέλος, περνώντας στις διαστάσεις του, το Ioniq 5 θα έχει μήκος 4.640 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ., ύψος 1.600 χλστ., και μεταξόνιο που θα αγγίζει τα 3.000 χλστ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μετά την Ευρώπη, νέους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετοιμάζουν και οι ΗΠΑ

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν αναμένεται να ανακοινώσει νέους δασμούς για κινεζικά προϊόντα μέσα στην επόμενη εβδομάδα στοχεύοντας στρατηγικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών...

Οι ΗΠΑ ίσως απαγορεύσουν τα κινεζικά αυτοκίνητα για λόγους κατασκοπίας

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ εξετάζει το ενδεχόμενο να απαγορεύσει ή να περιορίσει τα κινεζικά συνδεδεμένα αυτοκίνητα, με την υπουργό Εμπορίου Gina Raimondo να λέει...

Η Hertz χρέωσε με 277 δολάρια για βενζίνη πελάτη της που νοίκιασε ένα Tesla Model 3

Η επιστροφή ενός ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου με γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμων έχει γίνει πραγματικότητα για πολλούς ταξιδιώτες, αλλά τι συμβαίνει όταν κάποιος νοικιάζει ένα ηλεκτρικό...