Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Peugeot παρουσίασε το 508 Sport Engineered και πριν λίγες ημέρες το γαλλικό L’Argus πήγε στο Circuit de la Sarthe, για να γράψει δύο γρήγορους γύρους. Όπως γνωρίζεις στην συγκεκριμένη πίστα πραγματοποιείται ο 24ωρος αγώνας του Le Mans, αλλά οι γύροι με το γαλλικό super sedan είναι στην χάραξη της Bugatti, με μήκος 4.185 μέτρα, όταν στους αγώνες αντοχής χρησιμοποιείται η χάραξη με μήκος 13.626 χλμ.

Να σου θυμίσω ότι το 508 Sport Engineered είναι υβριδικό και συνδυάζει τον 1.600άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), με τον μπροστά να αποδίδει 110 άλογα με 320 Nm ροπής και τον πίσω 113 άλογα με 166 Nm ροπής. Συνδυαστικά το σύστημα αποδίδει 360 άλογα με 520 Nm ροπής. Υπάρχει 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με το αυτοκίνητο να είναι σε θέση να μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες τους για 42 χλμ, με ταχύτητες έως 140 χλμ/ώρα.

Υπάρχουν πέντε προγράμματα λειτουργίας (Electric, Comfort, Hybrid, Sport και 4WD), με την μπαταρία 11,5 kWh να φορτίζει μέσα σε 7 ώρες με απλή οικιακή πρίζα, σε 4 ώρες με wallbox 16A και σε λιγότερο από 2 ώρες με wallbox 32A. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,2 δευτερόλεπτα, τα 0-1.000 μέτρα έρχονται σε 24,5 δευτερόλεπτα, τα 80-120 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το σεντάν μοντέλο ζυγίζει 1.850 κιλά, ενώ το wagon 1.875 κιλά.

Διάβασε ακόμα

Από €67.100 το Peugeot 508 Sport Engineered στη Γαλλία