Η AddArmor μας δείχνει μια ακόμη θωρακισμένη δημιουργία της. Πρόκειται για το Hennessey VelociRaptor, το βελτιωμένο Ford F-150 Raptor, με το όχημα να μην χρησιμοποιεί χάλυβα για την θωράκιση, αλλά ένα πολυανθρακικό σύνθετο υλικό, το Dyneema, που σύμφωνα με την AddArmor είναι κατά 15 φορές πιο ισχυρό από τον χάλυβα και 40% ισχυρότερο από το Kevlar σε σχέση με το βάρος του.

Το υλικό είναι ικανό να αντέξει σφαίρες από AK-47 και αυτοσχέδιες εκρηκτικές συσκευές, με την θωράκιση να προσφέρει βαλλιστική προστασία επιπέδου B4, B5, B6 και σε ​​ακραίες περιπτώσεις ακόμη και B7.

Το όχημα διαθέτει επίσης φώτα ασφαλείας, σειρήνες, σύστημα ενδοεπικοινωνίας, run-flat ελαστικά που μπορούν να κινηθούν ακόμη και με ταχύτητες έως και 80 χλμ/ώρα αν έχουν τρυπήσει, με τα φρένα να είναι δημιουργία της Brembo.

Το αυτοκίνητο φορά έναν 5.0-λιτρο V8 κινητήρα της Ford που με την βοήθεια ενεός κομπρέσορα 2,9-λίτρων, η απόδοση του φτάνει τα 758 άλογα στον στρόφαλο. Πόσα από αυτά καταλήγουν στους τροχούς; 557 έδειξε το δυναμόμετρο, με 609 Nm ροπής.

Εκτός από τον κινητήρα, το αυτοκίνητο φοράει 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, την καλωδίωση και τον εγκέφαλο της Ford. Έτσι, για τα 0-96 χλμ/ώρα το βάρους 2,7 τόνων pickup χρειάζεται 4,1 δευτ., ενώ το 400άρι το κάνει σε 12,2 δευτ. με ταχύτητα εξόδου 185 χλμ/ώρα. Όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο με αεροδυναμική “τούβλου”.

Ακόμα, το Hennessey VelociRaptor V8 φοράει 20άρες ζάντες, off-road ελαστικά BF Goodrich KM03 με διάμετρο 37 ίντσες, ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 6 ίντσες (15,24 εκατοστά).