Στις 23 του μηνός η Hyundai θα παρουσιάσει επίσημα το Ioniq 5 και σήμερα η κορεατική εταιρία μας δείχνει ορισμένες φωτογραφίες από το εσωτερικό αλλά και το εξωτερικό του νέου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Το Ioniq 5 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) του Hyundai Group, με την First Edition έκδοση του να διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα, καθιστώντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο. Η μέγιστη ιπποδύναμη του μοντέλου ορίζεται στα 230 kW ή 313 άλογα και για τα 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζεται μόλις 5,2 δευτ.

Η ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 58 kWh, η οποία θα χαρίζει αυτονομία 450 χλμ. σε κύκλο WLTP. Ωστόσο, λίγο αργότερα θα τοποθετηθεί και μια μπαταρία 73 kWh, που θα χαρίζει στο μοντέλο αυτονομία 550 χλμ. ανά φόρτιση, πάντα σε WLTP.

Η φόρτιση του αυτοκινήτου θα γίνεται με απλή οικιακή σούκο πρίζα (2,3 kW), με οικιακό wallbox (11 kW), σε δημόσιους φορτιστές (11 kW), ενώ σε DC ταχυφορτιστή μέσα σε 15 λεπτά η μπαταρία θα φορτίζει από 20% σε 80%, καθώς το Ioniq 5 θα φέρει τεχνολογία 800 V. Επίσης, με πέντε λεπτά φόρτισης θα παρέχει πάνω 100 χλμ. αυτονομίας (σε WLTP). Ακόμα, θα είναι διαθέσιμο με φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή του για την φόρτιση των μπαταριών.

Το Ioniq 5 έχει μήκος 4.640 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ., ύψος 1.600 χλστ., και μεταξόνιο που να αγγίζει τα 3.000 χλστ., με το τελευταίο να υπόσχεται άφθονους χώρους για τους επιβάτες. Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα μπορεί να μετακινηθεί προς τα εμπρός και πίσω, με τα καθίσματα να είναι επενδυμένα με οικολογικά επεξεργασμένο δέρμα που είναι βαμμένο και επεξεργάζεται με εκχύλισμα φυτικών ελαίων από λιναρόσπορο.

Τα υφάσματα είναι κατασκευασμένα από βιώσιμες ίνες που προέρχονται από ζαχαροκάλαμο, ενώ υπάρχουν και μέρη κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια PET. Επιπλέον, επιφάνειες του ταμπλό, των διακοπτών, του τιμονιού και των πάνελ των θυρών έχουν επίστρωση από βαφή πολυουρεθάνης με λάδι από λουλούδια ελαιοκράμβης και καλαμποκιού.