Η Red Bull ανοιχτή στο να φτιάξει δικούς κινητήρες για την F1 από το 2025

Σχετικά άρθρα

Την προηγούμενη εβδομάδα, Formula 1, FIA και ομάδες –εκτός από το πάγωμα της εξέλιξης των τωρινών κινητήρων– αποφάσισαν τις βασικές αρχές που θα διέπει το sport για τους κινητήρες από το 2025, οι οποίοι θα παραμείνουν turbo και υβριδικοί.

Με την ομόφωνη συμφωνία για το πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων από το 2022, η Red Bull Racing και η AlphaTauri ανακοίνωσαν λίγες ημέρες αργότερα ότι θα συνεχίσουν να τρέχουν στο πρωτάθλημα της Formula 1 με τα power units της Honda από την επόμενη σεζόν έως και τα τέλη του 2024.

Για να γίνει αυτό, η αυστριακή ομάδα ίδρυσε μια νέα εταιρεία -την Red Bull Powertrains- για τη διαχείριση του project των power units, με το νέο τμήμα να έχει έδρα στα κεντρικά της Red Bull, στο Milton Keynes της Αγγλίας.

Με την εταιρία των ενεργειακών ποτών να έχει δώσει το πράσινο φως για μια τόσο σημαντική επένδυση, η ομάδα παραδέχεται ότι δεν βλέπει την εξαγορά της τεχνολογίας από την Honda ως ένα βραχυπρόθεσμο project, με τον επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner, να αναφέρει πως είναι ξεκάθαρο ότι το πιο λογικό πράγμα που πρέπει να κάνει η Red Bull είναι να θέσει τα θεμέλια για την κατασκευή του δικού της κινητήρα, όταν έρθουν σε ισχύ οι νέοι κανόνες του 2025, τονίζοντας:

Πρέπει να είναι μια μακροπρόθεσμη οπτική, γιατί προφανώς η επένδυση στις εγκαταστάσεις για την προετοιμασία αυτού του project είναι αρκετά σημαντική. Και οι δύο πλευρές έχουμε ένα βραχυπρόθεσμο σενάριο για τους υφιστάμενους κανονισμούς και, στη συνέχεια, βεβαίως, ανεξάρτητα από τους νέους κανονισμούς. Πρέπει να είμαστε σε θέση να το εφαρμόσουμε. Θα έχουμε εγκαταστάσεις ικανές να σχεδιάσουν και να διαχειρίζονται την επόμενη γενιά κινητήρων.

Με τις εγκαταστάσεις της Red Bull σε λειτουργία, αυτές θα μπορούσε να ήταν αρκετές για να δελεάσουν κάποια εταιρία αυτοκινήτων που δεν έχει τη δική της υποδομή για την F1, προκειμένου να εισέλθει στο σπορ. Πιο συγκεκριμένα, ο Horner τόνισε ότι η πιθανή συνεργασία με έναν κατασκευαστή δεν θα ήταν απαραίτητη, εάν η Red Bull παράγει τον δικό της κινητήρα από το 2025, αλλά είναι ανοιχτός σε μια τέτοια ιδέα, εξηγώντας:

Αν έρθει ένας συναρπαστικός συνεργάτης, τότε φυσικά θα ήταν λογικό να το δούμε πολύ σοβαρά, είτε πρόκειται για επίσημο κατασκευαστή (OEM), είτε για άλλου τύπου συνεργάτη, κατασκευαστή μπαταριών ή οτιδήποτε άλλο. Εξαρτάται πραγματικά από τι θα είναι οι κινητήρες.

Μιλώντας για του τελευταίους, ο Horner είπε:

Φυσικά, αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ποιοι θα είναι αυτοί οι νέοι κανονισμοί. Προφανώς, όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο για όλους, αλλά εύκολα υποθέτει κάποιος από τις τελευταίες συζητήσεις με τη FIA ότι είναι πιθανό αυτοί να είναι κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θα υπάρχουν πιθανώς 100% βιώσιμα καύσιμα. Πιθανώς θα υπάρχει μια ελαφρώς μεγαλύτερη έμφαση στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Έτσι, η τοπογραφία του τι πρόκειται να είναι ο κινητήρας δεν αφαιρείται δραματικά από εκεί που είμαστε, θα εξελιχθεί. Επομένως, η εγκατάσταση που διαθέτουμε για τον τρέχοντα κινητήρα θα έχει σχέση με τους μελλοντικούς κινητήρες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...