Ο CEO της Audi, Markus Duesmann, σε συνέντευξη που παραχώρησε είπε πως τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής εταιρίας θα διαθέτουν μικρότερες μπαταρίες που θα προσφέρουν λιγότερη αυτονομία, μιας και στο μέλλον οι υποδομές φόρτισης θα βελτιωθούν, ενώ θα υπάρξει και η τεχνολογία που θα επιτρέπει την γρήγορη φόρτιση των μπαταριών.

Όπως είπε:

Δεν είμαι σίγουρος πως θα συνεχιστεί η τάση να βάζουμε τεράστιες μπαταρίες που θα προσφέρουν χιλιάδες χιλιόμετρα αυτονομίας. Σήμερα, ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης πηγαίνει σε ένα πρατήριο `και γεμίζει μέσα σε ελάχιστα λεπτά με καύσιμο το όχημά του. Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτό σήμερα δεν είναι εφικτό και έτσι πρέπει ο οδηγός να προσαρμοστεί με τους χρόνους φόρτισης.

Στο μέλλον που οι μπαταρίες θα φορτίζουν γρηγορότερα και που θα υπάρχουν περισσότεροι σταθμοί φόρτισης, τα μεγέθη των μπαταριών που θα τοποθετούνται στα αυτοκίνητα θα μειωθούν, επειδή καθιστούν τα αυτοκίνητα άσκοπα βαριά, άσκοπα ακριβά και άσκοπα μεγάλα σε διαστάσεις.

Ο Duesmann μίλησε και για το Project Artemis που θα κυκλοφορήσει το 2024 και αντίστοιχα μοντέλα αναπτύσσουν παράλληλα η Bentley και η Porsche. Το μοντέλο της εταιρίας με σήμα τους τέσσερις κύκλους θα φέρει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 4, 5G δυνατότητες συνδεσιμότητας, over-the-air αναβαθμίσεις και το πιο προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της εταιρίας.

Το μοντέλο έχει κωδική ονομασία Landjet και σύμφωνα με τον Marc Lichte, επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, θα έχει εντελώς διαφορετικό σχεδιασμό από τα υπόλοιπα σημερινά μοντέλα της εταιρίας. Όπως είπε ο Lichte, το σεντάν αυτοκίνητο θα βασίζεται στην PPE πλατφόρμα, “θα είναι μια επανάσταση” και θα προσφέρει αυτονομία 650 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.