Στα μέσα του περασμένου Ιουνίου η Lexus παρουσίασε τη νέα, τέταρτη γενιά του IS, η οποία δεν θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Λίγες εβδομάδες αργότερα, η premium ιαπωνική εταιρία κατοχύρωσε το όνομα IS 500, και σήμερα μας παρουσιάζει την έκδοση IS 500 F Sport.

Αυτή παίρνει κίνηση από έναν 5,0-λιτρο V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα, απόδοσης 472 ίππων στις 7.100 σ.α.λ. και 535 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Παρά τον δραστικά πιο ισχυρό και μεγαλύτερο κινητήρα, το IS 500 F Sport ζυγίζει 1.765 κιλά, ήτοι μόνο 64 κιλά επιπλέον σε σχέση με το IS 350 F Sport.

Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου που τοποθετείται στα IS 300 και IS 350, με IS 500 να επιταχύνει από στάση στα 96 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα. Υπάρχει Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με την Lexus να συνεργάζεται με τη Yamaha για την πίσω ανάρτηση, που υπόσχεται ότι έχει αυξήσει την ευελιξία, την άνεση στις χαμηλές ταχύτητες και τη σταθερότητα στις υψηλής ταχύτητας.

Για την πέδηση, υπάρχουν μεγαλύτεροι δίσκοι, με τους εμπρός να είναι 14 ιντσών και οι πίσω 12,7 ίντσες, όταν αντίστοιχα το IS 350 F Sport διαθέτει δίσκους 13,1 ίντσες και 11,7 ίντσες, αντίστοιχα. Οι 19αρες ζάντες είναι της Enkei, με την Lexus να αναφέρει ότι οι εμπρός είναι κατά 450 γρ. ελαφρύτερες (η κάθε μια) σε σχέση με το IS 350 F Sport, και οι πίσω κατά 900 γρ.