Μετά την χθεσινή διαρροή φωτογραφιών η Lexus παρουσίασε επίσημα τη νέα, τέταρτη γενιά του IS. Βασίζεται στην πλατφόρμα της προηγούμενης γενιάς και διαθέτει εξελικτική σχεδίαση, χωρίς σημαντικές διαφορές σε σχέση με τη τρίτη γενιά.
Το μοντέλο που δεν θα πωλείται στην Ευρώπη, φέρει LED φωτιστικά σώματα, με την F Sport έκδοση να έχει πιο σπορ σχεδίαση με carbon διακοσμητικά. Υπάρχουν ζάντες 18″ και 19″, με το μήκος του μοντέλου να έχει μεγαλώσει κατά 3 εκατοστά, το πλάτος κατά 3 εκατοστά και το ύψος κατά 0,5 εκατοστά. Το μεταξόνιο παρέμεινε ίδιο, στα 2,8 μέτρα. Η ανάρτηση έχει βελτιωθεί και κάνει χρήση περισσότερων αλουμινένιων στοιχείων.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέο πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 8″ ή 10,3″ στο κέντρο του ταμπλό, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay, καθώς και ενσωμάτωση Amazon Alexa. Επίσης μπορεί να εξοπλιστεί με ηχοσύστημα Mark Levinson με 17 ηχεία και 1.800 watt ισχύος.
Μηχανικά προφέρεται με τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 241 ίππων με 350 Nm ροπής, αλλά και με τον 3,0-λιτρο V6 απόδοσης 260 και 311 ίππων, με 380 Nm ροπής.
Το νέο IS φέρει νέα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, όπως το Lexus+ που διαθέτει βελτιωμένη κάμερα και ραντάρ που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να “βλέπει” καλύτερα τους ποδηλάτες, τους πεζούς και άλλα οχήματα. Το μοντέλο φέρει επίσης τα συστήματα Lane Tracing Assist, Pre-Collision System, Frontal Collision Warning και Automatic Emergency Braking, Emergency Steering Assist, All-Speed Dynamic Radar Cruise Control, Intelligent High Beams, Road Sign Assist, Rear Cross Traffic Alert και Blind Spot Monitor.
Οι πωλήσεις του νέου IS θα ξεκινήσουν στις ΗΠΑ από τον φθινόπωρο.