Όχι δεν πρόκειται για κάποιο πρωταπριλιάτικο αστείο, αλλά για μια τρέλα ενός ιδιοκτήτη του θρυλικού Renault R5 Turbo 2, ο οποίος δεν ενδιαφέρθηκε για την συλλεκτική αξία του αυτοκίνητου, γι’αυτό και επέλεξε να του “βάλει ένα χεράκι”.

Έτσι, στη θέση του 1.400άρη turbo τετρακύλινδρου κινητήρα, απόδοσης 160 ίππων, στο κέντρο του αυτοκινήτου στρογγυλοκάθεται ο 1,3-λίτρων rotary κινητήρας (13B) της Mazda, με turbo της Turbonetics, ο οποίος βρισκόταν κάτω από το καπό του RX-7. Αυτός τοποθετήθηκε στο γαλλικό αυτοκίνητο το 2007, με την απόδοση του να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτήν που είχε Renault R5 Turbo 2, όταν έβγαινε από το εργοστάσιο.

Έτσι, το αυτοκίνητο αποδίδει περίπου 310 άλογα, τα οποία στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός πεντατάχυτου κιβωτίου -εργοστασιακού τύπου- Renault UN1, που συνδέεται με τον κινητήρα μέσω μιας τροποποιημένης “καμπάνας” (bell housing).

Το αυτοκίνητο έχει βγει σε διαδικτυακή δημοπρασία από το Bring A Trailer, και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές το υψηλότερο bid είναι στα 43.500 δολάρια, ενώ απομένουν τέσσερις ημέρες για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας.