Τρεις εβδομάδες μετά την αποκάλυψη της Continental GT Speed, η Bentley παρουσίασε σήμερα και την ανοιχτή του μοντέλου, την Continental GT Speed Convertible.

Κάτω από το μεγάλο καπό της υπάρχει ο 6,0-λιτρος W12 twin-turbo κινητήρας, απόδοσης 659 ίππων και 900 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου, με την Bentley να αναφέρει ότι τόσο ο κινητήρας, όσο και το κιβώτιο έχουν ρυθμιστεί κατάλληλα για τον χαρακτήρα του μοντέλου, εστιάζοντας στην ευχαρίστηση του οδηγού.

Αυτό είναι πιο αισθητό στη λειτουργία Sport, όπου ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί για να βρίσκεται περισσότερο στη ζώνη ισχύος, μέσω της καθυστέρησης στο “ανέβασμα” των σχέσεων, ή στο “κατέβασμα” νωρίτερα. Αυτό δημιουργεί μια πιο άμεση απόκριση στις εντολές του γκαζιού από τον οδηγό.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα το πολυτελές ανοιχτό gran tourer χρειάζεται μόλις 3,7 δευτ. (+0,1 δευτ. σε σχέση με το coupe), με την τελική ταχύτητα να μην επηρεάζεται από την ανοικτή οροφή και να αγγίζει τα 335 χλμ/ώρα. Επιπλέον, το μοντέλο “πατά” σε 22άρες ζάντες, ενώ διαθέτει νέο εμπρός splitter, μια διακριτική αεροτομή και πλαϊνές ποδιές.

Η Continental GT Speed Convertible είναι εξοπλισμένη με μια “Z-fold” οροφή, που μπορεί να αναπτυχθεί ή να αποθηκευτεί σε μόλις 19 δευτερόλεπτα, ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητα έως 50 χλμ/ώρα, μετατρέποντάς την από ένα πολυτελές coupe σε ένα ανοιχτό Grand Tourer με το πάτημα ενός κουμπιού.

Τέλος, προαιρετικά υπάρχει νέο μηχανικό σύστημα πέδησης με κεραμικούς δίσκους και δεκαπίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα και τετραπίστονες στον πίσω. Οι κεραμικοί δίσκοι μειώνουν πάνω από 33 κιλά το βάρος της GT Speed.