Επίσημο: Audi Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback

Σχετικά άρθρα

Τα Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback παρουσίασε σήμερα η Audi. Το νέο ηλεκτρικό SUV της γερμανικής εταιρίας βασίζεται στην MEB πλατφόρμα και προσφέρεται σε εκδόσεις με έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες με αυτονομία έως και 520 χιλιόμετρα ανά φόρτιση. Tο Q4 e-tron έχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,28 ενώ το Sportback έχει Cd 0,26.

Το Audi Q4 e-tron έχει μήκος 4,588 μέτρα, πλάτος 1,865 μέτρα, ύψος 1,632 μέτρα (1,614 μέτρα η Sportback έκδοση) και μεταξόνιο 2,764 μέτρων. Χάρη στην MEB πλατφόρμα το μοντέλο παρότι είναι κατά 9 εκατοστά μικρότερο από το Q5 προσφέρει περισσότερους χώρους στο εσωτερικό από αυτό. Ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 520 έως 1.490 λίτρα στο Q4 e-tron και 535 έως 1.460 λίτρα στο Q4 e-tron Sportback.

Μηχανικά προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η βασική έκδοση είναι η Q4 35 e-tron που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 170 ίππων με 310 Nm ροπής, με την μπαταρία των 52 kWh (55 kWh ακαθάριστο) να χαρίζει αυτονομία 349 χλμ. Ακολουθεί η πισωκίνητη έκδοση Q4 40 e-tron απόδοσης 204 ίππων με 310 Nm ροπής με την μπαταρία των 77 kWh (82 kWh ακαθάριστο) να του προσφέρει αυτονομία 520 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,5 δευτερόλεπτα.

Η τετρακίνητη Q4 50 e-tron quattro φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν 299 άλογα με 460 Nm ροπής, με την αυτονομία να ανέρχεται στα 488-497 χλμ, χάρη στη μπαταρία των 77 kWh (82 kWh ακαθάριστο).

Η τετρακίνητη έκδοση κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Για μεγαλύτερο βαθμό ενεργειακής απόδοσης, ο κινητήρας στον μπροστινό άξονα ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται υψηλή ισχύς ή ισχυρή πρόσφυση. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας κατά την οδήγηση είναι η έξυπνη ανάκτηση, η οποία ενσωματώνει επίσης στοιχεία πλοήγησης και τοπογραφικά δεδομένα.

Χάρη στη μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης 125 kW, σε ιδανικές συνθήκες το αυτοκίνητο μπορεί μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης να αποκτήσει αυτονομία 130 χλμ (WLTP). Οι πισωκίνητες εκδόσεις έχουν ικανότητα ρυμούλκησης βάρους έως 1.000 κιλά, με τις quattro εκδόσεις να μπορούν να φτάσουν έως και τα 1.200 κιλά.

Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″ και οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,1″ ή 11,6″. Επίσης μπορεί να εξοπλιστεί με head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ υποστηρίζει και φωνητικές εντολές, έχοντας και το βοηθό “Hey, Audi”. Ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού γίνεται μέσα από μια ακόμη οθόνη αφής, με το τιμόνι να μην έχει φυσικά κουμπιά, αλλά επιφάνειες αφής. Στο εσωτερικό του υπάρχουν επίσης αρκετοί χώροι για την αποθήκευση αντικειμένων, χωρητικότητας 25 λίτρων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Ανανεώση για το Audi A3

Η Audi προχώρησε στην ανανέωση του A3, προσθέτοντας ένα ακόμη στυλ αμαξώματος, το allstreet που μοιάζει με crossover, έχοντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος...

Επίσημο: Η Audi εξαγοράζει πλήρως τη Sauber

H Audi ανακοίνωσε σήμερα πως σχεδιάζει να αποκτήσει το 100% του Sauber Group, με τον Oliver Hoffmann να γίνεται ο υπεύθυνος για το πρόγραμμα...

Στις 18 Μαρτίου τα αποκαλυπτήρια του Audi Q6 E-tron

H Audi ξεκίνησε το teasing του νέου Q6 E-tron πριν έναν χρόνο, με τη γερμανική εταιρία να κάνει σήμερα γνωστό ότι τα αποκαλυπτήρια του...
Autoblog.gr