Η Cadillac παρουσίασε σήμερα την έκδοση παραγωγής του Lyriq που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τις αρχές του 2022. Το αυτοκίνητο βασίζεται στη νέα αρθρωτή BEV3 πλατφόρμα της GM, η οποία είναι αρκετά ευέλικτη, μιας και πάνω σε αυτή θα κατασκευαστούν συμπαγή crossovers, SUVs, coupes, pickups, σεντάν, crossovers coupes, επαγγελματικά οχήματα, αλλά και τα Cruise Origin και Cruise Cargo Pod.

Θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 με αρχική τιμή 59.990 δολαρίων και φέρει τις νέες Ultium μπαταρίες που στην έκδοση των 100 kWh χαρίζουν αυτονομία 483 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.

Έχει μήκος 4,996 μέτρα, πλάτος 1,977 μέτρα, ύψος 1,623 μέτρα και μεταξόνιο 3,094 μέτρα. Μπορεί να εξοπλιστεί με ζάντες 20″ έως 22″, με τον χώρο αποσκευών να μπορεί να φτάσει έως και τα 1.723 λίτρα.

Η έκδοση με την μπαταρία των 100 kWh αποδίδει 345 άλογα με 440 Nm ροπής. Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς, με την εταιρία να προσφέρει το μοντέλο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ εξετάζεται και μια γρήγορη V-Series έκδοση.

Η μπαταρία με χρήση ταχυφορτιστή 190 kW φορτίζει με τέτοιο ρυθμό που χαρίζει στο μοντέλο 122 χλμ αυτονομίας μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης. Η Cadillac προσφέρει έναν οικιακό φορτιστή 19,2 kW που προσθέτει 84 χλμ αυτονομίας ανά ώρα φόρτισης.

Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει η τεράστια οθόνη μήκους 33″ και ύψους 5″. Η οθόνη είναι κοίλη, κατασκευασμένη από ένα συνεχόμενο γυαλί και αποτελείται από τρία τμήματα, με το αριστερό και δεξί μέρος να είναι αφής, ενώ το τμήμα του πίνακα οργάνων ελέγχεται είτε μέσω του περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται στη κεντρική κονσόλα, είτε μέσω των κουμπιών στο τιμόνι.

Επίσης υπάρχει head-up display δύο επιπέδων επαυξημένης πραγματικότητας, με το κοντινό επίπεδο να δείχνει πληροφορίες όπως η ταχύτητα, ενώ το μακρινό επίπεδο δείχνει λεπτομέρειες του συστήματος πλοήγησης και άλλες σημαντικές ειδοποιήσεις. Το Lyriq μπορεί να αναγνωρίσει τον οδηγό κατά την είσοδό του και προσαρμόζεται σύμφωνα με τα δικά του θέλω. Επίσης έχει ηχοσύστημα με 19 ηχεία.

Θα φέρει τη πιο πρόσφατη έκδοση του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης Super Cruise, αλλά και μια νέα τεχνολογία ακύρωσης του θορύβου που παράγεται από την κύλιση του αυτοκινήτου στον δρόμο, με περισσότερα μικρόφωνα και επιταχυνσιόμετρα, έτσι ώστε να προσφέρει “μια ήρεμη εμπειρία στη καμπίνα”.

Τέλος η Cadillac έκανε γνωστό πως από το 2030 και μετά θα πουλά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.